Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som har prøvd desse? Eller "støvel med fôr" som der står i beskrivelsen, men er som ein cherrox.. Kostar rundt 120,- kr, og såg veldig fine og gode ut. Vurderer å kjøpe ungane mine kvart sitt par. Men er interessert i å høyre om erfaringar til andre først ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd dem selv,men har ei venninne som sier dem er veldig bra.

Er også veldig lette,noe som jo er bra for små føtter.

Sko blir jo fort tunge for de små.

Skrevet

Nokon som har prøvd desse? Eller "støvel med fôr" som der står i beskrivelsen, men er som ein cherrox.. Kostar rundt 120,- kr, og såg veldig fine og gode ut. Vurderer å kjøpe ungane mine kvart sitt par. Men er interessert i å høyre om erfaringar til andre først ;)

Helt greie, men putt oppi en ullsåle og la ungen ha på raggsokker i ull oppi.

De blir kalde og fuktige inni om man ikke gjør dette, siden de er helt tette. Så ikke kjøp for smått, men regn med at du skal ha en ullsåle oppi.

Ullsåler fås i alle skobutikker.Kjøp sånne med papp i midten og ull rundt, og legg nedi.

De er glatte, men det er jo alle sånne støvler.

Men ikke noe dårlig kjøp etter min erfaring. Det blir som en foret gummistøvel med grov såle.

Vinterstøvler for hele sesongen med med vinterkulde er det imidlertid ikke.

• Liker 1
Skrevet

Ja men.. er det noko forskjell på desse i forhold til andre typar Cherrox?? Eg har aldri brukt ullsåle i Cherrox -men kanskje dette var eit tips som kunne brukast i alle merker?

Der sto at dei tålte ned til -24 grader.. og hadde ullforing i seg... Tenkte dei sikkert var gode å bruke i vinter når det er sørpe og våt snø.. Men ho skal ha andre vintersko i tillegg då..

:)

Skrevet

Kjøpte de til datteren min på 2 bare for å teste, og hun klarte ikke gå i de engang, de var så stive!

Nei uff. Viking thermo er eneste som duger av sånn type sko.

Skrevet

hmm.. var det samme som dei har i salg no då SummerJoy?? Trudde dei skulle vere lette og mjuke eg?! ....

Skrevet

Vi brukte dem i fjor, på høsten og litt utover vinteren. Hadde en ullsåle nedi og de var aldri våte eller kalde på bena. Eldstemann er 4 år og klager om skoene ikke er bra nok, hørte aldri noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...