Julebrus Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Jeg har noe som jeg vil varsle politiet om, men jeg vil være anonym slik at de ikke kan finne ut hvem jeg er. Hvordan skal jeg gjøre det da? Tenker at de kan jo spore telefonsamtaler og slikt. Det er ikke så veldig alvorlig det jeg vil tipse om, så vet ikke om de vil bruke ressurser på det en gang, men jeg føler jeg må si i fra til de.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Via nettet, https://www.politi.no/tjenester/tips_politiet/ 1
Julebrus Skrevet 20. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2011 Det står jo her at de kan identifisere den pcen tipset er sendt fra. Er det store sansynligheter for at de sjekker det når det ikke er noe alvorlig? Eller vil de alltid sjekke det?
Marikke Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Du kan jo sende dem et brev. Du vet, sånn gammeldags med frimerke på
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Du kan jo sende dem et brev. Du vet, sånn gammeldags med frimerke på Bruk hansker! Ikke slikk på limet på konvolutten eller frimerket! 4
Gjest hogwash Skrevet 21. august 2011 #7 Skrevet 21. august 2011 Det står jo her at de kan identifisere den pcen tipset er sendt fra. Er det store sansynligheter for at de sjekker det når det ikke er noe alvorlig? Eller vil de alltid sjekke det? Hvis dette bekymrer deg så skriv og send det fra biblioteket eller en annen offentlig pc.
Gjest grønnfi Skrevet 21. august 2011 #8 Skrevet 21. august 2011 Bruk hansker! Ikke slikk på limet på konvolutten eller frimerket! HUSK: Ikke skriv for hånd. Ikke bruk printeren din hjemme-gå på biblioteket (da kanhende det er den ansattes fingeravtrykk som kommer på ) Jeg tror at det beste er at du bruker hansker, klipp ut bokstaver fra avis og blader til konvolutten. Eller rett og slett ring fra en telefonboks 1
Gjest Iah Skrevet 21. august 2011 #9 Skrevet 21. august 2011 Hehe, ring dem. Sett på skjult nr. Det er null problem for politiet å finne ut hvem som ringer med skjult nummer.
Fanta Exotic Skrevet 21. august 2011 #10 Skrevet 21. august 2011 Hehe, ring dem. Sett på skjult nr. De ser nr, selvom du har skjult det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå