Gjest Cosette Skrevet 24. august 2011 #41 Skrevet 24. august 2011 Hun er tross alt 37 år gammel, og jeg må si jeg synes hun ser yngre ut i huden enn de fleste andre på samme alder. Spesielt rynkete i vanlig forstand er hun ikke, men når man ser henne i intervjuer er det tydelig at hun har røde partier på kinn og at huden generelt er litt grovere enn hos andre. Noe annet ville jo vært underlig med tanke på hvor mye hun har oppholdt seg i ekstrem kulde.
Gjest Knaus Skrevet 24. august 2011 #42 Skrevet 24. august 2011 Jeg synes hun er søt, deilig, spennende og virker også veldig sympatisk og snill. I tillegg har hun en kropp som ihvertfall ville fristet meg dersom jeg hadde vært singel, for å ta med den siden også. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #43 Skrevet 24. august 2011 Ja, hun er nydelig. Likner på Meg Ryan syns jeg
Shinana Skrevet 24. august 2011 #44 Skrevet 24. august 2011 Spesielt rynkete i vanlig forstand er hun ikke, men når man ser henne i intervjuer er det tydelig at hun har røde partier på kinn og at huden generelt er litt grovere enn hos andre. Noe annet ville jo vært underlig med tanke på hvor mye hun har oppholdt seg i ekstrem kulde. Cecilie har da veldig fin hud! Greit at hun har røde merker og tørr hud etter ekspedisjonene sine, men det sitter jo ikke i permanent. Skjønner ellers ikke helt hva som menes med "at huden generelt er litt grovere enn hos andre." Hvem er de "andre" hun sammenlignes med? Vel, off topic. Beklager, TS. 3
Gjest Badabing Skrevet 24. august 2011 #45 Skrevet 24. august 2011 Kanskje ikke klassisk pen, men absolutt ei flott dame. Mer pen på en rå måte. Og litt sexy også synes nå jeg, i og med at hun er spennende og har utstråling. 2
Gjest Mann på 45 Skrevet 24. august 2011 #46 Skrevet 24. august 2011 Synes dere ? http://static.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2010/01/21/1264062155519_292.jpg Jeg synes nå det:-) I tillegg kjempesøt.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #47 Skrevet 24. august 2011 Jeg synes hun er vakker og veldig søt, flotte øyne. Hun virker også særdeles hyggelig og har en veldig flott utstrålig og glød. Skulle gjerne også hatt håret hennes...
Antlers Skrevet 24. august 2011 #48 Skrevet 24. august 2011 Naturlig vakker, og en spennende person 2
Gjest Cosette Skrevet 24. august 2011 #49 Skrevet 24. august 2011 Cecilie har da veldig fin hud! Greit at hun har røde merker og tørr hud etter ekspedisjonene sine, men det sitter jo ikke i permanent. Skjønner ellers ikke helt hva som menes med "at huden generelt er litt grovere enn hos andre." Hvem er de "andre" hun sammenlignes med? Vel, off topic. Beklager, TS. Jeg har da ikke sagt at hun ikke har fin hud..? Det er vel ikke nødvendigvis bare porselensdukkehud som er fint? Huden ser "grovere" ut (i mangel av bedre ord) fordi den er herdet etter kulde og ekstreme forhold. Lars Monsen har samme greia. Jeg synes det er vakkert fordi det viser hvilket liv de lever, og hadde du lest første innlegget mitt i denne tråden hadde du sett at jeg absolutt finner Cecilie Skog pen.
Shinana Skrevet 24. august 2011 #50 Skrevet 24. august 2011 (endret) Jeg har da ikke sagt at hun ikke har fin hud..? Det er vel ikke nødvendigvis bare porselensdukkehud som er fint? Huden ser "grovere" ut (i mangel av bedre ord) fordi den er herdet etter kulde og ekstreme forhold. Lars Monsen har samme greia. Jeg synes det er vakkert fordi det viser hvilket liv de lever, og hadde du lest første innlegget mitt i denne tråden hadde du sett at jeg absolutt finner Cecilie Skog pen. Det var ikke ment som noe slags kritikk av innlegget ditt. Det var egentlig mest et spørsmål om hva du mente. Det fikk jeg ikke svar på da, men det spiller jo absolutt ingen rolle Har ingenting med topic å gjøre heller. Endret 24. august 2011 av Shinana
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #52 Skrevet 24. august 2011 Jeg har fått høre at jeg ligner på Cecilie Skog, så det var jo interessant å lese denne tråden her..
Kontormus Skrevet 24. august 2011 #53 Skrevet 24. august 2011 Cecilie Skog er vakker og pen, og det alt hun er lagd av som gjør henne slik. Det finns ingen fasit på hva som definerer vakkert. Kan godt tenke meg at menn finner henne veldig sexy, og det overrasker ikke meg at hun har draget. Når det gjelder dansinga hennes, så danser hun bedre enn meg MED brukne ribben! 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #54 Skrevet 24. august 2011 Er jeg den eneste som ikke liker håret hennes Liker ikke krøllete "trolle"-hår:p Blir for stort! Ellers syns jeg hun er en sporty og fin dame:)
-Englefjes- Skrevet 25. august 2011 #55 Skrevet 25. august 2011 Jeg synes hun er en fantastisk vakker dame. Hun har nydelig utstråling, et veldig pent ansikt og en trent, tøff kropp. Og kult hår! (I tillegg syns jeg det er forfriskende med noen som er så vakre på den naturlige måten. Jeg er rett og slett lei av såkalte skjønnheter med extensions, påsatte negler, blekede tenner (gjerne med skallfasetter) og plettfri sminke. Disse jentene er nok pene i seg selv også, men jeg synes all kunstigheten skjuler skjønnheten.) 2
Gjest Bull Skrevet 25. august 2011 #56 Skrevet 25. august 2011 Jeg synes hun er en fantastisk vakker dame. Hun har nydelig utstråling, et veldig pent ansikt og en trent, tøff kropp. Og kult hår! (I tillegg syns jeg det er forfriskende med noen som er så vakre på den naturlige måten. Jeg er rett og slett lei av såkalte skjønnheter med extensions, påsatte negler, blekede tenner (gjerne med skallfasetter) og plettfri sminke. Disse jentene er nok pene i seg selv også, men jeg synes all kunstigheten skjuler skjønnheten.) Helt enig, hun er spesiell og utstråler ærlighet, lidenskap og romantikk, hun har ikke den "emballasje-looken" som du så fint beskriver over.
Gjest &'ern Skrevet 25. august 2011 #57 Skrevet 25. august 2011 Vakker, vel, håret er fint. Kliupp det av og hun ser ut som en hvilken som helst byggefeltskjerring!
loffen Skrevet 25. august 2011 #58 Skrevet 25. august 2011 Jeg synes hun er helt vanlig. Men likevel 1000 ganger vakrere enn f.eks Fotballfrue (sorry, men det var det beste eksempelet), fordi hun er naturlig og uten falskt hår, negler, bleika tenner og en merkelig måte å posere på ved å skyte undelivet frem og med en liten knekk på det ene benet. 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #59 Skrevet 25. august 2011 Men likevel 1000 ganger vakrere enn f.eks Fotballfrue (sorry, men det var det beste eksempelet), fordi hun er naturlig og uten falskt hår, negler, bleika tenner og en merkelig måte å posere på ved å skyte undelivet frem og med en liten knekk på det ene benet. Du glemmer knekken i den ene armen som alltid henger ned samtidig som at håndflaten alltid peker fremover. 1
Havtorn Skrevet 25. august 2011 #60 Skrevet 25. august 2011 Hun er en slags blanding av Jennifer Aniston og ei hulderjente.. nydelig vakker, hvem hun er og hva hun gjør, gjør henne ikke akkurat verre. Bestandig likt dama. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå