Gå til innhold

Er Cecilie Skog vakker ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke litt en gang . Beklager.

• Liker 3
Skrevet

Vakker ja, sexy nei.

Var det noen som spurte om hun var sexy ?

Skrevet

Flott og frisk jente! I mine øyne er hun vakker!

• Liker 2
Skrevet

Ikke direkte vakker. Kan lande på søt :)

Skrevet

Hun er alldeles nydelig! Blir bergtatt hver gang det er intervju med henne på levendebilderviseren! ;-)

-Domino

• Liker 4
Skrevet

Hun er stygg

Skrevet

Tror de fleste menn vil si naturlig og frisk, men ikke pen og slett ikke vakker.

Skrevet

Jeg synes det er rart at noen synes hun er stygg.

Jeg kan skjønne at de ikke synes hun er vakker, pen eller søt, men direkte stygg??

• Liker 5
Skrevet

Siden jeg faktisk kjenner henne så kan jeg i alle fall fortelle at hun er vakker innvendig.

Ei nydelig jente!

For egen del synes jeg at hun har et vakkert utseende også. Dessuten har hun drag så det holder!

• Liker 3
Gjest fireflies
Skrevet

Jeg syns hun har et rart utseende. Alt på henne er liksom litt stort, til og med håret. Hun ser litt mandig ut på den måten at hun har ganske grove trekk i fjeset.

Gjest HunterLady
Skrevet

Nei, det er hun absolutt ikke.

Men hun er sjarmerende og oser sunnhet og selvtillit.

Lokkene hennes hjelper forresten veldig på utseendet. Se henne for deg med kort hår.

• Liker 1
Gjest Spinell
Skrevet

Jeg synes hun er pen på en frisk og ujålete måte, og veldig søt, og jeg digger håret hennes.

Men hun ser jo litt herdet ut av sol, kulde og vind, men det går jeg utifra hun bryr seg lite om, det er jo naturlig at en slik livsstil vises i ansiktet.

Hun er tross alt 37 år gammel, og jeg må si jeg synes hun ser yngre ut i huden enn de fleste andre på samme alder.

Jeg synes hun er flott. Øyne, hår og smil er jo helt spesielle!

Smak og behag er riktignok ulik, men jeg slutter aldri å forundres over hva enkelte mener er et stygt utseende! Lurer på hvordan deres omgangskrets ser ut og hva de legger i et pent utseende!

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes hun er vakker!

• Liker 2
Skrevet

Ja - det er hun. Hun ser ut som en voksen madicken! :) <3

Skrevet

Ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...