Gjest Abuy Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Hei, jeg har sett litt på nettet etter tamponger med innføringshylse. Og da fant jeg et merke som heter "u by cotex" og de tamongene og bindene ser ganske bra ut! så da lurer jeg på om det finnes i Norge! Jeg lurer også på om dere vet om noen andre bra tamponger med innføringshylse utenom tampaw i Norge.. Grunnen til at jeg vil ha med innføringshulse er at jeg tror det er litt lettere siden den er av plastikk
spinnwild Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 (endret) Hvorfor ikke tampax? Red: Tampax har også med plastikk. Endret 20. august 2011 av spinnwild
Gjest trådstarter Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Hvorfor ikke tampax? Red: Tampax har også med plastikk. Jeg får prøve tampax da Jeg bare vet at u by cotex er veldig bra tamponger.. Men vet du om tampax loer?
spinnwild Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Jeg synes ikke tampax loer noe. Veldig fornøyd med tampax selv iallfall Bruker reisetampongene, de er litt mer kompakte og har plastikk-innføringshylser.
spinnwild Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 (endret) Hvorfor er tampax bedre enn ob ? Er tampax bedre enn ob??? Det er vel noe man selv lager seg en mening om, etter hva man selv liker. Og det er ikke sagt i denne tråden at noe er bedre enn annet... Just saying... Legger til: Personlig liker jeg tampax bedre for de er lettere å få tak i med innføringshysle. Endret 22. august 2011 av spinnwild 1
Sugerøret Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 (endret) foretrakk tampax over O.B Fordi en slipper å stappe fingeren inn og bli full av blod.Dessuten er innføring med hylse mye lettere. Tråden syntes jeg var lengre av en eller annen grunn med tampax enn ob. tampaxen loet litt før de forandret "oppskriften" Nå synes jeg ikke den loer i det hele tatt Men i bunn og grunn,det blir litt smak og behag Endret 22. august 2011 av Kårky
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå