Gå til innhold

Hvilken Kjøkkenmaskin?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Hvilken kjøkkenmaskin merke er best? KitchenAid eller Kenwood, tenkte kansje å kjøpe Kenwood KM020.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv kenwood og er veldig fornøyd, og liker at det er stor miksebolle og god motor. Men den bråker! Kitchen aid har jeg aldir prøvd men synes den har veldig fint utseende...

Skrevet

Elsker Kitcen Aid'en min. Fint design, veldig kraftig motor (kan elte tre små grovbrød på en gang) og multifunksjonell. Jeg bruker min nesten daglig.

Enkelte klager over noe liten bakebolle, men det er bare å kjøpe en ekstra og dele det du skal elte i to.

Men nå har jeg aldri prøvd Kenwood.

Skrevet

Kenwood er kjent for å ha veldig kraftige motorer, og veldig gode maskiner. Det er liten forskjell på disse, annet enn av kenwood er laget for storkjøkken og har en motor deretter. Dette er ikke noe som betyr noe for deg som privatperson, med mindre du baker mange ganger om dagen... Kitchen er mindre, mer hendig og er mer opptatt av design, men har likefult veldig gode maskiner... Jeg ville gått for kitchen...

Skrevet

Og kitchen bråker mye mye mindre enn kenwood....

Skrevet

Jeg har arvet mammas Kenwood, når hun fikk seg KitchenAid. Hun savner Kenwooden i blandt sier hun.

• Liker 1
Skrevet

kenwood er bedre,kitchenaid er penere. om du kommer til bruke den ofte,og til større porsjoner ville jeg kjøpt kenwood. om du vil ha noe som ser pent ut på benken og ikke pleier å lage store porsjoner ville jeg kjøpt kitchenaid. spørst og litt hvor stor plass du har til oppbevaring.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fornøyd med Kenwood. Har hatt den i mange år (25) og den svikter aldri. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Kenwooden min, men syns KitchenAid har et lekkert design. To bakeboller (for å dele deigen) hadde jeg derimot aldri giddet, så jeg holder meg til den maskinen jeg har. Den er funksjonell, det er det ingen tvil om.

• Liker 1
Skrevet

Baker så ofte at jeg tror jeg går for Kenwood'en, skal inrømme at jeg også liker designet på KitchenAid'en

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...