AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Hva må jeg da si til arbeidsgiveren? MÅ arbeidsgiveren vite at jeg skal til familievernkontoret, eller fungerer det å si at jeg skal til legen? Jeg synes det er flaut å innrømme ovenfor arbeidsgiver (særlig når det er en ny) at jeg og mannen min må snakke med en tredjepart...
Kosemose Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Hvis du skal noe i arbeidstiden må du søke permisjon, og arbeidsgiver kan be om en bekreftelse fra legen (hvis det er legetime du oppgir som grunn). Det ville blitt mer pinlig enn å si at dere har avtale hos familieveileder... Og siden du er ny, så kjenner du jo ikke til hvor nøye sjefen din er i fht slike ting. Det du også kan gjøre, er å gå til sjefen din og si at du allerede har en privat avtale på dette tidspunktet og at det er en avtale det er vanskelig å flytte, også søke permisjon der du bare skriver "privat avtale". Dumt å starte et arbeidsforhold med å lyve, liksom... Og: Masse lykke til i ny jobb! Og med samtalen!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå