Gjest Katee Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Noen som vet hvilke dagligvarebutikker som fører soyaproduktene til Alpro? Jeg har bare sett dem på Safari hittil.
Asa Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Her har jeg sett noe utvalg hos alle utenom Rema. Meny har de aller fleste produktene, Kiwi har to søtet og usøtet melk, Prix har sjokoladeproduktene og Ica Nær har iallefall melk.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Meny og Ica har hatt de aller fleste produktene, på alle de forskjellige butikkene jeg har vært innom.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Her jeg bor er de nesten på alle butikkene. Rema, Spar og Obs hypermarked er der jeg handler oftest. Som regel har noen av butikkene produktene ganske godt gjemt.
Gjest Katee Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 (endret) Da har jeg tydeligvis ikke leitet godt nok Takk for svar! Endret 20. august 2011 av Alyah
Mononoke Skrevet 21. august 2011 #6 Skrevet 21. august 2011 Kommer litt an på akkurat hvilke produkter du er ute etter, men jeg synes de aller fleste butikkene har ihvertfall noen av de. Men ofte står de på forskjellige steder fra butikk til butikk, noen ganger ved saft/drikkevarer, noen ganger ved allergiprodukter, mens andre ganger står de i kjøleskapet med melkeproduktene. Enkleste er bare å høre med de som jobber der, istedenfor å gå å lete seg ihjel, har jeg funnet ut!
Kråkesaks Skrevet 21. august 2011 #7 Skrevet 21. august 2011 Tråden er ryddet for reklame. Kråkesaks, moderator.
Gjest Katee Skrevet 21. august 2011 #8 Skrevet 21. august 2011 Jeg fant noen produkter bortgjemt i et kjølskap på Mega i går
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå