Arkana Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Gutten min på 2½ nærmest bor i vanndammene i barneparken og det er vanskelig å holde ham tørr hele dagen når de er alltid er ute. Jeg ser at det finnes barnevadere til salgs. Er det noen som har prøvd slike, og har små vannelskere som min sønn, og kan si noe om disse faktisk holder barnet helt tørt selv om de er ute og leker i vannet i flere timer?
Leanne Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Det fungerte supert for min da han var i den alderen.
Susan Sto Helit Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 JA! Vi har en sånn som alltid er våt! Det kryper inn mellom regnbuksekant og støvler. (Ikke så rart når han sitter lenge i vannet, kanskje, men alikevel.) Tidligere hadde vi alltid tre regnbukser og to-tre sett støvler, pluss skotørker, for å alltid ha noe tørrt i barnehagen. Pluss at han alltid hadde våt bukse, genser, sokker og det meste. Måtte bruke ull så det ikke "krøp" i stoffet også. Nå har vi barnevadere. Og har halvert mengden klesvask. (Hadde det ikke vært for at lillebror er av samme typen... Og ikke har fått vadere ennå.) Kjempeinvestering!
Nicky B Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 De er geniale når de er hele! Men sjekk de jevnlig og se over at sveis og sømmer er hele, begge de to vi har hatt til nå har etter kort tid sprukket i sveisen mellom støvel og bukse og resultert i våte barn. Enkelt å fikse ved hjelp av lappesaker til sykkeldekk, men likevel. Er noe skuffet over at de ikke tålte mer enn en sesong før de måtte bøtes. Men for all del, de er et genialt plagg for alle med vanndambarn!
SkalNED Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 Hvis de sprekker,bruk AquaSure - det finner du i alle sportsfiskeforretninger
Arkana Skrevet 19. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2011 Takk for svar. Det var nettopp det med om de revner i sømmen jeg lurte litt på. Litt dumt hvis de ikke holder mer enn en sesong, men tenker vi prøver en og ser hvordan det fungerer. Hadde vært fint å ha noe som holder ham tørr gjennom hele dagen.
Leanne Skrevet 19. august 2011 #7 Skrevet 19. august 2011 Jeg kjøpte en til minsten som han brukte i nesten to sesonger. Etter det er det enda en gutt som brukte den i et år uten at det ble noen sprekker
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2011 #8 Skrevet 19. august 2011 De er veldig fine. Litt upraktisk før barn som har tisseuhell - er noe herk å få vasket og tørket..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå