Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 Jeg trenger å trene opp disse tre områdene. Trenger råd og tips for ting jeg kan gjøre. Skal ikke være et tips for å trene alle på ern gang altså. Hehe
Gjest gjest1 Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 Hei!!! Hordan liker du å trene da? Det er et hav av muligheter hvis man vil trene "nerdelen"......Styrke-øvelser som markløft og knebøy tar skikkelig, da trenger du stang og vekter for skikkelig effekt... pluss litt tid på å lære teknikk... Step gir en bra oppstrammer på baken og lårene. Det finnes mange ulike øvelser av typen gymnastikk som strammer opp og gir bedre fasong.... Det gåt ann å bruke vektmansjetter rundt anklene for større belastning..... jogging/gå fort er kanskje noe å bruke som oppvarming? Vet ikke helt hva du er ute etter, så dette blir bare litt kjappe forslag.... Lenej
14062003 Skrevet 25. november 2003 #3 Skrevet 25. november 2003 Spinning er i alle fall noe som tar lår og rompe. I tillegg er det faktisk vennlig mot ryggen. Jeg har vært med på min første spinningtime i dag og var forberedt på ryggondt (har en litt overfølsom/stiv rygg), men jeg kjente aldri ryggen. Jeg kan imidlertid skrive under på at låra og rumpa mi er mørbanka nå.
Pusekatt Skrevet 25. november 2003 #4 Skrevet 25. november 2003 Utfall er også en god øvelse. Ta et stort skritt forover med høyreben, senk kroppen til du har nesten 90 graders vinkel i kneleddet (i høyre kne). Opp i stående stilling igjen, bytt ben.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #5 Skrevet 17. desember 2003 Takk for tips. Hørte ett eller annet om plastfolie rundt magen når en trener. er dette sant?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå