Gå til innhold

Treningstips for rumpe, lår og rygg?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg trenger å trene opp disse tre områdene. Trenger råd og tips for ting jeg kan gjøre. Skal ikke være et tips for å trene alle på ern gang altså. Hehe :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!!

Hordan liker du å trene da? Det er et hav av muligheter hvis man vil trene "nerdelen"......Styrke-øvelser som markløft og knebøy tar skikkelig, da trenger du stang og vekter for skikkelig effekt... pluss litt tid på å lære teknikk... Step gir en bra oppstrammer på baken og lårene. Det finnes mange ulike øvelser av typen gymnastikk som strammer opp og gir bedre fasong.... Det gåt ann å bruke vektmansjetter rundt anklene for større belastning..... jogging/gå fort er kanskje noe å bruke som oppvarming? Vet ikke helt hva du er ute etter, så dette blir bare litt kjappe forslag....

Lenej

Skrevet

Spinning er i alle fall noe som tar lår og rompe. I tillegg er det faktisk vennlig mot ryggen. Jeg har vært med på min første spinningtime i dag og var forberedt på ryggondt (har en litt overfølsom/stiv rygg), men jeg kjente aldri ryggen. Jeg kan imidlertid skrive under på at låra og rumpa mi er mørbanka nå.

Skrevet

Utfall er også en god øvelse. Ta et stort skritt forover med høyreben, senk kroppen til du har nesten 90 graders vinkel i kneleddet (i høyre kne). Opp i stående stilling igjen, bytt ben.

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for tips. Hørte ett eller annet om plastfolie rundt magen når en trener. er dette sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...