Gå til innhold

Et spørsmål til dere mannfolk der ute:)

Fremhevede innlegg

Skrevet

.....få noe oppi rumpa?

Jeg skrev et innlegg for noen dager siden ang buttplug, da en annen bruker svarte meg og sa at hun brukte analen på mannen sin også, og ikke bare henne...

Jeg syns jo selv at det er naturlig, g-punktet deres ligger jo oppi der.

Jeg tror heller ikke at alle menn ville syntes det var så ille hvis de bare greide å slappe av og ikke fokuresere på dette homo-tullet som noen av de har for seg.

Jeg snakker ikke nødvendigvis om å få en svær strap-on kjørt inn i hølet, men det er da ingenting som tilsier at menns g-punkt ikke skal stimuleres...?

Hvordan er det med dere, har dere prøvd? liker dere det?

Og hvis ikke, hva er grunnen til det?

Hilsen en Kåt-Kari :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.....få noe oppi rumpa?

Jeg skrev et innlegg for noen dager siden ang buttplug, da en annen bruker svarte meg og sa at hun brukte analen på mannen sin også, og ikke bare henne...

Jeg tror heller ikke at alle menn ville syntes det var så ille hvis de bare greide å slappe av og ikke fokuresere på dette homo-tullet som noen av de har for seg.

Jeg snakker ikke nødvendigvis om å få en svær strap-on kjørt inn i hølet, men det er da ingenting som tilsier at menns g-punkt ikke skal stimuleres...?

Er det så rart om en del menn ikke vil ha noe oppi rumpa da? Det er jo en del kvinner som ikke vil ha noe opp i rumpa heller, skjønner ikke helt forskjellen jeg. Folk er forskjellig og har forskjellige preferanser. Noen liker å motta analsex, andre ikke. Noen liker sex i skogen, andre ikke. Ikke noe rart med det...

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Her tror jeg kvinner og menn er mer like enn ulike. Noen synes analstimuli er digg, andre kan ikke fordra det og noen kan oppdage at det var stas eller motsatt når de prøver (på nytt eventuelt). Så er det vel også sånn at noen synes det er deilig med stimulering rundt/utenpå mens andre gjerne vil ha en finger, buttplug eller kuk på besøk.

Derfor blir spørsmålstillingen din både irrelevant og uinteressant.

• Liker 1
Gjest Baardsen
Skrevet

.....få noe oppi rumpa?

Sammen med en leken partner som også synes det er digg, ja, da er man i himmelen.

Deilig å kombinere plugg, dildo og dame. Det ultimate var å ta henne i baken mens hun hadde en dildo i musa og jeg selv hadde en aneros bak.

Himmelsk deilig når hun leker med en glatt finger og jeg det samme på henne i 69.

Kunne dog aldri tenke meg å gjøre dette med en mann da jeg ganske enkelt ikke tenner på mannekroppen.

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er nok like stor forskjell på menn som på kvinner når det kommer til om man liker å få noe opp der eller ikke. I tillegg er det utvilsomt mer tabulagt å like analstimulering som mann, siden en del idioter et veldig raske med å stemple dem som homofile.

Første gangen dette ble tatt opp i vårt forhold var det faktisk kjæresten min selv som ga uttrykk for at han ville prøve, og i ettertid har han fortalt at han var litt redd for hvordan jeg kom til å reagere, til tross for at vi fra begynnelsen av har vært utrolig åpne mot hverandre, og han visste at jeg ikke hadde noe imot det.

Skrevet

ja greit det er kvinner også som ikke liker det, men der er det mange som har prøvd i det minste og fant ut at det ikke var noe for dem. og det er jo greit.

men det som er med mange menn, er at de blir HYSTERISKE bare man nærmer seg åpningen, man skulle tro det var giftig eller noe. hvorfor er de ikke villige til å teste det ut? vi får jo hele tiden høre det samme: "hvorfor ikke prøve...?" sier de, men de er faen ikke villige til å gjøre det selv.

og ang. g-punktet så har de egentlig ingenting å gjøre oppi vår rumpe, mens deres faktisk er plassert inni 2-ern, hva er mer naturlig enn å bruke hullet da?

og hvorfor er de så inn i h****** livredde for dette homse-stemplet?

• Liker 1
Gjest Høne Pøne
Skrevet

Det er nok like stor forskjell på menn som på kvinner når det kommer til om man liker å få noe opp der eller ikke. I tillegg er det utvilsomt mer tabulagt å like analstimulering som mann, siden en del idioter et veldig raske med å stemple dem som homofile.

Første gangen dette ble tatt opp i vårt forhold var det faktisk kjæresten min selv som ga uttrykk for at han ville prøve, og i ettertid har han fortalt at han var litt redd for hvordan jeg kom til å reagere, til tross for at vi fra begynnelsen av har vært utrolig åpne mot hverandre, og han visste at jeg ikke hadde noe imot det.

skjønner homse-steplet jeg.

men hvorfor bry seg så fælt hva andre sier?

og likevel så driver jo ikke menn å legger ut til vennene sine om hva de gjorde sammen med dama forrige helg liksom =p

at de nå skal være så "tøffe" hele tiden :huh:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

skjønner homse-steplet jeg.

Kvifor?

men hvorfor bry seg så fælt hva andre sier?

og likevel så driver jo ikke menn å legger ut til vennene sine om hva de gjorde sammen med dama forrige helg liksom =p

Du må gjerne leve i den villfarelsen........... :lol:

Gjest Høne Pøne
Skrevet

er ikke det jeg har hørt av typen min ihvertfall. hehe

kanskje man skal begynne å begrense eksperimenteringen på soverommet :fnise:

Skrevet

men det som er med mange menn, er at de blir HYSTERISKE bare man nærmer seg åpningen, man skulle tro det var giftig eller noe. hvorfor er de ikke villige til å teste det ut?

Det kan jo hende at mange av de du har ligget med ikke ville få noe oppi der. Det betyr ikke at samtlige menn er på den måten.

Reaksjonen til de du har ligget med kan jo også komme av måten du bringer det på banen?

Selv vil jeg ikke dette siden det tenner meg ikke. Jeg er ikke opptatt av noe homo-stempel men føler det ikke er for meg. Det må være lov å tenne på hetero aktiviteter når man selv er hetero mann. Det må være lov å si neitakk til ting som ikke tenner deg, uten at kvinner skal bli sure av den grunn og begynne å dra samtlige menn over en kam.

Skrevet

En partner jeg hadde var veldig klar på at noe oppi rumpa ville han absolutt ikke ha.

En annen parter var derimot helt klar fra første gang på at det var det beste.

Så det kommer nok an på person. Som alt annet her i verden.

Skrevet

Kan jo stille spørsmål til TS da om hun tror alle kvinner liker å ta på en starp-on og knulle mannen sin i rompa. Det er ikke alle damer som ville sagt det var deres farsmte drøm, nei. Og det hadde nok lite med frykt for å bli kalt lesbe å gjøre, og heller med at det rett og slett ikke er det de tenner på som hetero, feminin kvinne.

Gjest Katten.
Skrevet

Har skikkelig angst for det, men prøver å venne meg av det. Vet jo hvor heftig orgasmer en kan få av det, så jeg og Madammen kommer nok til å teste det etterhvert. :)

Skrevet

Rett og slett fordi vi mannfolk er vant til å penetrere, ikke å bli penetrert. Å penetrere representerer dominans, å bli penetrert representerer underkastelse. Dette har vært underbevisst i vår natur siden tidenes morgen. Blant alle sosiale pattedyr ser man da også at sex blir benyttet for å stadfeste sin posisjon i hierarkiet, noe man ser i våre tradisjonelle macho-kulturer også: det er overhodet ingen skam å være den aktive i et homoseksuelt forhold, men dermed stor skam å være den passive. I korte trekk: det å bli penetrert er ikke uten videre forenelig med mannsidealet.

Skrevet

Jeg har faktisk prøvd dama sin mr rabbit opp i rumpa mi, hehe, dette vet hun ikke. Og for å være helt ærlig; såå vondt var det ikke.

Var litt godt, men ble ganske kjedelig, klarte heller ikke komme med den i rompa heller. Så jeg vet ivertfall nå at jeg ikke er homo :).

Skrevet (endret)

Jeg merker jeg er så latterlig lei av de som alltid skal komme drassende med prostataargumentet. (Og atpåtil virker det som de tror de er den første i verden som vet om dette og skal opplyse alle oss andre).

JA, jeg er klar over hvor prostataen min er, jeg er klar over at den kan nås og at det visstnok skal være digg å stimulere den.

NEI, det betyr IKKE at jeg automatisk skal synes det er digg å få noe opp i rumpa. Selv om det er digg å stimulere prostataen må fortsatt noe inn i et hull jeg synes det er ubehagelig å få noe opp i. At jeg ikke vil ha noe opp i rumpa gjør meg verken "redd for homostempel" eller homofob. Det betyr rett og slett at jeg ikke synes det er digg å stikke noe opp der.

Jeg dømmer ingen som liker det, slå dere løs og kos dere med det dere liker. :)

Uansett må et nei få være et nei om det kommer fra en gutt/mann som fra en jente/kvinne.

Endret av pandagutt
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har faktisk prøvd dama sin mr rabbit opp i rumpa mi, hehe, dette vet hun ikke. Og for å være helt ærlig; såå vondt var det ikke.

Var litt godt, men ble ganske kjedelig, klarte heller ikke komme med den i rompa heller. Så jeg vet ivertfall nå at jeg ikke er homo :).

Hvorfor skulle du vært homo? Hadde du vært homo om du fikk orgasme med den i rumpa?

(Og husk å sprit rabbiten etter du har hatt den i rumpa, ellers så kan dama di få infeksjoner.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...