Gå til innhold

trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og typen har vært sammen i nesten et når nå og har det kjempebra sammen, både i senga og ellers. :)) Men jeg tenner veldig på tanken på trekant eller gruppesex. Har snakka litt med typen og prøvd å bringe opp temaet med å få med en tredjeperson, heldst en jente, tror det hadde blitt mer rart for begge om det hadde vært en mann. Men når jeg prøver forsiktig å ta opp temaet, snakker han det bare bort, men heller aldri sakt direkte nei til dette.

Så spørsmålet er; hvordan få typen med på å få med en jente til på soverommet ? Tar gjerne også imot tips og erfaringer. :D Takk for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og typen har vært sammen i nesten et når nå og har det kjempebra sammen, både i senga og ellers. :)) Men jeg tenner veldig på tanken på trekant eller gruppesex. Har snakka litt med typen og prøvd å bringe opp temaet med å få med en tredjeperson, heldst en jente, tror det hadde blitt mer rart for begge om det hadde vært en mann. Men når jeg prøver forsiktig å ta opp temaet, snakker han det bare bort, men heller aldri sakt direkte nei til dette.

Så spørsmålet er; hvordan få typen med på å få med en jente til på soverommet ? Tar gjerne også imot tips og erfaringer. :D Takk for alle svar.

Snakk med ham om dette. Fantaser sammen om det. Gi det tid. Og snakk enda mer , for så å ta en " soft " approach ....gjerne litt girl on girl på en fest og se reaksjonen. Dersom han synes det er greit. Prat mer om det , og ha en åpen dialog. Man kan ikke understreke viktige ting ...nøye nok. :) Lykke til ....

Gjest Spinell
Skrevet

Hvis han trekker seg unna, respekter dette også. Husk at noen trives best med å fantasere om slike ting, og ønsker ikke å sette fantasien ut i livet, blant annet av bekymring for hva det kan gjøre med et forhold. Vil han ikke, så ikke mas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...