Gå til innhold

Erfaringer med lydige Ukrainske damer?

Fremhevede innlegg

Gjest EkteMann
Skrevet

Jeg har selv datet en jente med Ukrainsk opprinnelse, men hun var vokst opp i USA, så hun var "Amerikanisert". Men likevel utrolig pen og deilig slik svært mange østeuropeiske jenter er. Hun hadde også litt snev av oppdragelsen til østeuropeiske damer, og var veldig underdanig (i senga spesielt). Lurer på om noen her har erfaringer med "skikkelige" østblokkdamer og om de er så lydige og sensuelle som ryktet tilsier?

De ser jo ihvertfall ut som supermodeller veldig mange av dem, og jeg tror jeg må dra på sjekketur til Ukraina om de i tillegg behandler menn som vi fortjener å bli behandlet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv datet en jente med Ukrainsk opprinnelse, men hun var vokst opp i USA, så hun var "Amerikanisert". Men likevel utrolig pen og deilig slik svært mange østeuropeiske jenter er. Hun hadde også litt snev av oppdragelsen til østeuropeiske damer, og var veldig underdanig (i senga spesielt). Lurer på om noen her har erfaringer med "skikkelige" østblokkdamer og om de er så lydige og sensuelle som ryktet tilsier?

De ser jo ihvertfall ut som supermodeller veldig mange av dem, og jeg tror jeg må dra på sjekketur til Ukraina om de i tillegg behandler menn som vi fortjener å bli behandlet.

Du mener vel "dydige"?

• Liker 1
Skrevet

Javel...Påfallende mange har sagt at jeg ser ut som jeg kommer fra Ukraina, nå begynner jeg å lure på om jeg altså ser "lydig" ut. :tristbla:

Ts, du høres ikke direkte sjarmerende ut.

• Liker 2
Skrevet

De ukrainske jentene jeg vet om er tøffere enn toget og lar seg overhodet ikke pille på nesen av norsk mann som egentlig ønsker seg en slave.

Skrevet

Jeg leser ting som "underdanig", "vasker opp", "lager mat" og "blander drinker".

Det er ikke ting jeg forbinder med et likeverdig forhold.

Men kos deg i Ukraina, jeg har selv vært der flere ganger og det er et fantastisk land. Jeg anbefaler deg å lære deg noen ukrainske ord (eventuelt russiske, som jeg syntes er lettest), for det er ikke så mange som kan engelsk der. Og alt står på kryllisk, så å bestille mat ute er et skjangsespill.

For øvrig er norske jenter og norske gutter like dvaske og slappe, etter det jeg har sett.

Men selvølgelig, når man selv er 55 år kan man ikke forvente seg noen supermodell (som en ukrainsk skjønnhet på knappe 30 utvilsomt er). Da leker man utenfor sin egen liga, og da forstår jeg at man må til andre land.

• Liker 3
Gjest EkteMann
Skrevet

Nummer 1 og Nummer 3..... Dere er ikke tilfeldigivs en og samme person? ;)

Nei det er vi ikke.

Skrevet

Jeg har en ukrainsk venninne som er både slank, pen og sensuell. Nydelig dame! Hvordan hun er i senga har jeg selvsagt ingen anelse om, men hun er sikkert god der også.

I'd tell you to go catch, men hun er veldig lykkelig sammen med sin ukrainske, jevnaldrende mann, som til og med kan blande drinkene sine selv. Så jeg antar løpet er kjørt for norske gamlinger i det tilfellet. :(

Skrevet (endret)

Tråden ryddet for krenkende utsagn og spekulasjoner.

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Damer fra andre land er like krevende som norske, men på en annen måte.

Noen sender penger, alt dere har "hjem" til foreldre.

De er vanligvis mer aktive "husmødre" men er det som er poenget med en livspartner?

Vet også noen fler av de sliter med psykiske problemer som følge diverse nytt og gammelt.

Har ikke hatt samliv med damer som TS skriver om men synes det er noe umodent da de damer er like forskjellige som norske, og ikke minst de lærer fort de gode norske vaner.

Norsk mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...