Gå til innhold

Lignende serier?


Gjest Badabing

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

Jeg vet det er en del serietråder fra før av, men håpet på tips til serier som er like bra eller lignende mine favorittserier, så slipper jeg å sjekke ut så mye før jeg finner noe jeg liker ;)

Jeg er sær når det gjelder humorserier, men har sett hele That 70's Show og HIMYM.

Favorittserier er Dexter, Boardwalk Empire, Deadwood, Six Feet Under, Generation Kill, True Blood, Band of Brothers.

Har prøvd meg på parks and Recreation, Weeds og Entourage, men har ikke falt pladask for noen av de..

Noen som har samme seriesmak som meg og har noe å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har noenlunde lik smak som meg, ser det ut til :) Har du sett Breaking Bad? KANSKJE Walking Dead kan være noe for deg, jeg synes den er dritekkel, men den blir visstnok veldig bra den også, ikke at jeg har tenkt å finne det ut :ler:

Humorserier som kan være verdt å sjekke ut: Black Books, Father Ted... (og Trigger Happy, ikke "serie", men veldig morsomt). Flight of the Conchords? Red Dwarf... Den danske serien Klovn ser også ut til å være veldig morsom innimellom. Jeg har bare sett innimellom på tv, syntes først den så teit ut, men har ledd godt etter hvert.

Jeg synes også Firefly var kjempebra, en slags scifi, men den er bare en kort sesong. Samme som har lagd Buffy og Angel (som jeg ikke har sett, men som antagelig er høyst severdige).

Hvis du takler scifi og postapokalypser er kanskje Battlestar Galactica også noe å kikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outsourced, its always sunny in philadelphia, pushing daisies, breaking bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Kjæresten har også ment at Breaking Bad er noe jeg vil like, men jeg har bare sett den første episoden, og skjønte meg ikke helt på det. Men da skal jeg gi det en real sjanse :)

Scifi er ikke min greie, men har hørt at Firefly skal være bra. Kanskje jeg tester ut den også.

Frustrerte Fruer er en serie som er ok å se innimellom, men er ikke helt i samme gate med det andre jeg ser, den gir meg liksom ingenting.

It's always sunny in Philadelphia har jeg også fått anbefalt tidligere, hadde bare glemt det. Skal se litt nøyere på den også.

Takker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The walking dead er dritekkel til å begynne med. Sleit lenge med å se første episode, men når den var sett, var jeg hekta. Nå går jeg bare å venter på at sesong 2 skal starte i september. :)

En annen serie er Falling skies, det er en scifi-serie som jeg faktisk kan tro på. Prøv den.

Ellers, så er jo game of thrones helt genial. Cougar town ler jeg hysterisk av til tider, får meg i skikkelig godt humør.

... også House da selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...