Gjest GreenSky Skrevet 26. november 2003 #21 Del Skrevet 26. november 2003 Jo'a... Skal nok klare å få fri fra jobben... Men kan alle det??? Du glammy vil nok gjerne treffe frekkas-løwis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2003 #22 Del Skrevet 26. november 2003 Jo'a... Skal nok klare å få fri fra jobben... Men kan alle det??? Du glammy vil nok gjerne treffe frekkas-løwis! Løwen, ja, du skulle bare ha visst Tror helt ærlig det kunne vært ordentlig kos å treffe flere enn Løwen. Skal vi holde torsdag 11 åpen da, også ser vi om flere vil!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. november 2003 #23 Del Skrevet 26. november 2003 Ja, det gjør vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. november 2003 #24 Del Skrevet 26. november 2003 Holder og holder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2003 #25 Del Skrevet 26. november 2003 Flott jenter, da blir det enten drinker for tre, eller så får vi flere med. Jommen kan hun rime! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. november 2003 #26 Del Skrevet 26. november 2003 Hehe. Kanskje det blir festligheter for meg torsdagen, fredagen OG lørdagen!!! Det hadde vært no! Ha'kke festa sånn siden jeg var tenåring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. november 2003 #27 Del Skrevet 26. november 2003 Flott jenter' date=' da blir det enten drinker for tre, eller så får vi flere med. Jommen kan hun rime![/quote'] Æ'kke "Yppigste... osv" for ingen ting.... (Nå må jeg snart få egen "smiske-smily" .. kan noen hente den på Lysfontenen??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2003 #28 Del Skrevet 26. november 2003 Kan bli stas dette her.... Jeg legger ut egen tråd, denne her hører vel snart hjemme på sinkk-snakk :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 26. november 2003 #29 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg er klar for , og ! (Vel , det var det nærmeste "kvinner, vin og sang" man kommer med KG-smileys ...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2003 #30 Del Skrevet 26. november 2003 I flertall??? *litt usikker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 26. november 2003 #31 Del Skrevet 26. november 2003 Glammy, da. Det er da åpenbart hvem den første smilyen skal forestille :D Så da får det blir entall da. "Glammy, vin og sang". Sukk, under pisken allerede. Oh well Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2003 #32 Del Skrevet 26. november 2003 :x *ikke helt blidgjort, og med høy skingrestemme* du vet hvilke tanker jeg har om alkohol, og så langt jeg har hørt har ikke akkurat noe sangstemme... og da står vi igjen med... hm? da står vi igjen med hva??? Du ha tre sekunder på deg til å svare!!!!!!! :evil: Under pisken, skal vise deg pisk jeg og håndjern også kanskje... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 26. november 2003 #33 Del Skrevet 26. november 2003 :o Øh, "du er så søt når du er sint" *beiner avgårde som bare f* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2003 #34 Del Skrevet 26. november 2003 :o Ikke løp, Løwen kom tilbaaaaaaaake! :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. november 2003 #35 Del Skrevet 26. november 2003 Jepp! Skal bli intr. å se dere to på julebord, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 26. november 2003 #36 Del Skrevet 26. november 2003 Eller som din kjendis-kompis Bjørn Eidsvåg så treffende synger det: men eg tenke på dei nydelige formene dine på brystene som duve når du e engasjert på dei vakre hendene som søke mine kor tent eg blir når du e deilig alterert Som stort sett bare er Eidsvågsk for "du er søt når du er sint" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 26. november 2003 #37 Del Skrevet 26. november 2003 GreenSky, Stikker ingen steder, Glamsøta. Men jeg tror du kler de håndjerna bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2003 #38 Del Skrevet 26. november 2003 Eller som din kjendis-kompis Bjørn Eidsvåg så treffende synger det: men eg tenke på dei nydelige formene dine på brystene som duve når du e engasjert på dei vakre hendene som søke mine kor tent eg blir når du e deilig alterert Som stort sett bare er Eidsvågsk for "du er søt når du er sint" Du ER ikke frisk, du... :o :x *Prøver febrilsk å holde på fornærma-fjeset* :-? (har jeg dradd Eidsvåg historien????) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 26. november 2003 #39 Del Skrevet 26. november 2003 8) har jeg dradd Eidsvåg historien???? Nei, har du det? Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2003 #40 Del Skrevet 26. november 2003 Men jeg tror du kler de håndjerna bedre 8) Vi får se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå