Gunilla Skrevet 19. desember 2003 #81 Skrevet 19. desember 2003 Hmmm.... har igjen 4 julegaver: - mormor - søster - mann - svigerforeldre Men jeg vet hva jeg skal gi, så det bare gjenstår bare å handle! Det skal gjøres på lørdag, tenker jeg.
Gjest Zalomine Skrevet 19. desember 2003 #82 Skrevet 19. desember 2003 INGEN! De siste jeg skulle ordne er innkjøpt nå i ettermiddag, de min bror skulle ordne er fikset tidligere på dagen, og min samboer påstår selv han er ferdig (han har bare ansvar for EN, og den er til meg) Min mor har ordnet litt av den til min bror, og det ble i boks i går, alt i alt... JEG ER FERDIG! Nå gjenstår bare å pakke det inn, og det er jo bare KOS!
foxie Skrevet 19. desember 2003 #84 Skrevet 19. desember 2003 har en gave igjen........... glad for det
Arwen Skrevet 19. desember 2003 #85 Skrevet 19. desember 2003 Ferdig! (Bare boka til pappa kan dette ned i postkassa) og nå er den også klar. Utrolig delig at alt er helt i rute i år. :D
Lenemor Skrevet 19. desember 2003 #86 Skrevet 19. desember 2003 Ferdig :D Deilig nå kan jeg bare kose meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå