Gå til innhold

Sædavgang uten orgasme...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har daglig onanert i årevis, men på på mandag påla jeg meg selv forbud mot å onanere. Ville forsøke å se om jeg ble kåtere av det, noe jeg ble. Klarte å motstår fristelsen til å onanere, men i dag tidlig skjedde det noe underlig...

plutselig begynte det å renne sperm fra penis i slapp tilstand. Den bare tømte seg. :sukk: Synes det var rart... jaja. Ingen vits i å spare på sprmen med andre ord, produksjonen er i orden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overrasker meg ikke at du ikke kjenner til dette.

For det er utrolig mange som ikke vet at orgasme og utløsning ikke er det samme. Man kan fint få orgasme uten utløsning, eller utløsning uten orgasme.

Spesielt virker det som jentene/damene ikke vet dette.

Skrevet

Oppsøk lege. Sperm skal ikke renne ut av en slapp penis.

Skrevet

Sikkert uvant, men min mann har det omvendt hvis han anstrenger seg, at han holder igjen utløsningen når han får orgasme, så da er det sikkert ikke så uvanlig det du opplevde?

:)

(Mannen sier riktignok at det er bedre å sprute samtidig, da orgasmen blir noe svakere uten, eller så føles den svakere p.g.a at han samtidig må fokusere på ikke å få utløsning).

Skrevet

Oppsøk lege. Sperm skal ikke renne ut av en slapp penis.

Hm sant å si var den halvstiv... og hadde blitt kost med av en jente en hel natt i forveien mens jeg holdt tilbake.. Tror ikke det er noe galt, men var veldig rart å se det rænne sæd uten at jeg fikk orgasme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...