Gå til innhold

Hvilken bil synes du er finest?


baltazar

  

15 stemmer

  1. 1. Civic eller Prius



Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

synes ingen av dem er flotte. Helt klart finere en min toyota corolla:P Men jeg hater slik rumpe på biler. Men Honda Civic var finest av de to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ingen av dem er flotte. Helt klart finere en min toyota corolla:P Men jeg hater slik rumpe på biler. Men Honda Civic var finest av de to

Er litt enig og personlig synes jeg f.eks Audi A3 har en fin design men den blir dyrere og mindre driftsikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Begge disse bilene er av den typen jeg måtte fått kastet etter meg. Så stygge synes jeg de er. Måtte jeg valgt, ville jeg faktisk valgt Priusen basert på utseendet. Kan ikke fordra den "sinte" grillen på Civicen.

Kvalitetsmessig aner jeg ikke om det er store forskjellen mellom dem. Begge merkene har vel rimelig godt rykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo to forholdsvis like biler, men jeg holder en knapp på Hondaen. Har hatt Honda selv og det var en utrolig god bil ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ingen av de to bilene der er noe særlig fine.. Men generelt sett er Civic finest, men da må den være lilla, og fra rundt 94 - 98 :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Personlig liker jeg ingen av bilene, men det er fordi det rett og slett ikke er min type bil. Om jeg måtte velge mellom de to, så måtte jeg nok ha valgt Honda`n om man bare ser på hvordan de ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner nå at det var litt dum poll...burde lagt til flere valgmuligheter. Men hvilke biler i samme sjanger synes dere er gode og fine biler? Utseende har helt klart mye og si men jeg må også tenke økonomi.

Blir glad om dere linker til biler som dere kan anbefale og som ikke koster mer enn 160 000 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hva slags type bil du skal ha, men personlig synes jeg Mazda 6 stasjonsvogner er veldig fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes både Prius og Civic er fine jeg da, og kunne tenkt meg begge deler. Hadde de med i vurdering forrige gang jeg kjøpte ny bil.

Har hatt en Audi nå, men så falt jeg pladask for nye Fiat 500..

Knallkul etter min smak, og liker den mye bedre enn Audi som man ser tusen av på veien.

Har hatt Civic før, og det er en ekstremt god bil. På mange måter har jeg likt den bedre enn Audi, det eneste jeg har likt Audi bedre på, er kjørecomfort. Prius har helt ok kjøreegenskaper, men jeg liker nok Civic bedre, og hadde aldri problemer med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle valgt en av de bilene, så hadde jeg gått for Civic'n

Bare lurer på en ting, hvorfor velger folk A3 framfor en A4 når bilene jeg har sett har noe lunde vært i samme prisklasse.

Er det pga størrelsen på bilen at man vil ha en snerten liten A3 framfor en A4?

Er heller ikke noe glad i utseende til A3'n.

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem.. Men måtte jeg velge så Civicen. Er jo andre finere biler der ute i den prisklassen. F.eks a3-en som ble nevnt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om jeg skulle valgt en av de bilene, så hadde jeg gått for Civic'n

Bare lurer på en ting, hvorfor velger folk A3 framfor en A4 når bilene jeg har sett har noe lunde vært i samme prisklasse.

Er det pga størrelsen på bilen at man vil ha en snerten liten A3 framfor en A4?

Er heller ikke noe glad i utseende til A3'n.

Kan du linke til en rimelig A4 som er i samme prisklasse som A3?

Er fortsatt på utkikk men det jeg finner av A4 er dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honda var finest inni. Derimot ble det litt for.. Spesielt utseende på utsiden på den for min del. Fronten var ikke noe pen på toyotaen (men man kan jo i prinsippet gjøre noe med det). Ville egentlig ikke hatt noen av de, men måtte jeg velge, hadde jeg nok valgt.. Uff, veldig usikker, for ingen av de var mine type biler i det hele tatt. :gjeiper: Går man kun etter utseende, så hadde jeg valgt Honda pga innvendig interiør, og Toyotaen pga utvendig utseende. Hadde vel til slutt landa på toyotaen (tror jeg). :gjeiper: Enda jeg er vanligvis mye mer glad i civic enn prius, men denne ble bare litt for spesiell for meg

Når det kommer til andre ting enn utseende, aner jeg ikke, da ingen av mine biler er av disse merkene. Men om du står mellom disse to spesifikke bilene, har jo Hondaen gått minst og koster minst. :)

Men folk er forskjellige, og takk for det! Så gå etter det du mener er riktig for deg, ta gjerne til deg tips, men ikke la deg vippe av om du egentlig har en annen mening, bare fordi noen andre mener den ene bilen er penere. ;)

Lykke til! :)

Endret av Namine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du linke til en rimelig A4 som er i samme prisklasse som A3?

Er fortsatt på utkikk men det jeg finner av A4 er dyrere.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30135136

Den er litt dyrer da, og har gått lengre.

Mistenkelig mye, 38 000 km pr år er litt. Så kanskje bare glem at jeg har sagt noe :P

Er det 2008 eller nyere du ser etter?

Sedan eller stasjonsvogn?

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30135136

Den er litt dyrer da, og har gått lengre.

Mistenkelig mye, 38 000 km pr år er litt. Så kanskje bare glem at jeg har sagt noe :P

Er det 2008 eller nyere du ser etter?

Sedan eller stasjonsvogn?

Nå er det A3 2006-2008 modell som frister mest, jeg ble bare litt nysgjerrig på A4 når du sa de var i samme prisklasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...