Gå til innhold

Hva skal søster hete?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skjer med at alle skal ha så originale og sære navn for tida? Husk på at noen faktisk skal hete det her også :tongue:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Hva skjer med at alle skal ha så originale og sære navn for tida? Husk på at noen faktisk skal hete det her også :tongue:

Hvis du synes navnene i denne tråden er rare, ta en kikk på nesten hvilken som helst annen navnetråd her inne. Denne, for eksempel.

Skrevet

hva med othelie, albertine,julianna, savannah, michaela, bernhardine, adeline, kassandra, Odette eller Miranda ;)

Skrevet

Martinius og Alva

Gjest Høne Pøne
Skrevet

Ylva, Sofia, Johanna, Olivia, Anna eller Mari :)

Skrevet

Martinius og Isabella :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

hva med othelie, albertine,julianna, savannah, michaela, bernhardine, adeline, kassandra, Odette eller Miranda ;)

Personlig synes jeg ingen av disse klang særlig godt sammen med Martinius, ikke likte jeg noen av dem heller, men det er nå meg.

Jeg synes forøvrig at søskennavn bør klinge sammen, og passe godt til etternavnet. Jeg klarte det med begge mine gutter, synes jeg, så det bør gå an å få til begge deler, om det er et mål :)

Forslag til navn til søster:

Margrete

Vilja

Lilly

Karoline

Kristiane

Andrine

Skrevet

Einig med Purple Haze - eg tykkjer Martinius passar best saman med eit langt og klassisk jentenamn, ikkje amerikanske "white trash-namn".

Kva med Viktoria, Karoline, Kristine, Albertine, Amalie, Henriette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...