DBM Skrevet 19. august 2011 #21 Skrevet 19. august 2011 Hva skjer med at alle skal ha så originale og sære navn for tida? Husk på at noen faktisk skal hete det her også 2
Gjest Spinell Skrevet 19. august 2011 #22 Skrevet 19. august 2011 Hva skjer med at alle skal ha så originale og sære navn for tida? Husk på at noen faktisk skal hete det her også Hvis du synes navnene i denne tråden er rare, ta en kikk på nesten hvilken som helst annen navnetråd her inne. Denne, for eksempel.
Gjest Eline Skrevet 19. august 2011 #23 Skrevet 19. august 2011 hva med othelie, albertine,julianna, savannah, michaela, bernhardine, adeline, kassandra, Odette eller Miranda
Gjest Høne Pøne Skrevet 19. august 2011 #25 Skrevet 19. august 2011 Ylva, Sofia, Johanna, Olivia, Anna eller Mari
Gjest Purple Haze Skrevet 21. august 2011 #27 Skrevet 21. august 2011 hva med othelie, albertine,julianna, savannah, michaela, bernhardine, adeline, kassandra, Odette eller Miranda Personlig synes jeg ingen av disse klang særlig godt sammen med Martinius, ikke likte jeg noen av dem heller, men det er nå meg. Jeg synes forøvrig at søskennavn bør klinge sammen, og passe godt til etternavnet. Jeg klarte det med begge mine gutter, synes jeg, så det bør gå an å få til begge deler, om det er et mål Forslag til navn til søster: Margrete Vilja Lilly Karoline Kristiane Andrine
Gjest imli Skrevet 21. august 2011 #28 Skrevet 21. august 2011 Einig med Purple Haze - eg tykkjer Martinius passar best saman med eit langt og klassisk jentenamn, ikkje amerikanske "white trash-namn". Kva med Viktoria, Karoline, Kristine, Albertine, Amalie, Henriette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå