Genesis Skrevet 20. august 2011 #21 Skrevet 20. august 2011 Hei på dere to jenter som har ramlet over et sjarmtroll på jobben ;-) jeg vil anbefalle dere å kontrolere deres følelser over disse mennene, jeg antar at der er 2 reflekterte kvinner som er i stand til å tenke rasjonelt og tenke på konsekvenser både på hjemmebane og på jobb, jeg er en ung gutt på 34 år gammel jeg er singel og jeg er en "player". Jeg jobber i er ganske stor virksomhet og har en god stilling og har mange kvinnelige kollegaer som jeg har hatt og har et godt forhold til, drivkraften min kombinert med jobben er å sjarmere mine kvinnelig kollegaer og beklager å måtte si dette, men jeg har mange av dem jentene i forskjellige avdelinger på jobben min sitter sikkert å tenker det samme om meg som dere tenker om sjarmøren på jobben deres, på grunn av meg vet jeg om 7 skillsmisser på grunn av meg, og mange har sluttet på jobben etter en stund etter vi har hatt seksuell kontakt, jeg overøser dem med tilpasset komplimenter, jeg lytter til dem jeg har empati og jeg tar dem i forsvar om jeg må det, alt dette bare for å sjarmere dem og håpe at vi kan på en reise eller seminar ha sex med dem, når vi har hatt sex så er jo situasjonen altid litt merkelig dagene derpå, damene undres over at jeg ikke vil snakke om det som har skjedd, for det vil alltid damer, når jeg da ikke vil snakke om det og av den grunn trekker meg litt bort fra dem så reagerer jentene med sinne og bitterhet noe som er helt forståelig, men for meg så er ikke disse damene mere verdi en den kroppen dem går i (jeg er ikke gal. Det som da ofte skjer at at damene slutter i jobben, dem blir sykemeldt pga skilsmisse og dem blir sint på meg. Det eneste jeg har gjort er å gi disse jentene det jeg føler dem trenger for å bli tiltrukket av meg slik at jeg kan ha sex med dem, og jeg liker det. Så til dere jenter jeg sier ikke at sjarmøren på deres jobb er slik som meg men det er en liten sansynlighet for det, det kan hende fyrene oppriktig liker dere og det kan hande fyren vil nedlegge dere ikke vet jeg, men for all del ikke ødelegg noe som er bra hjemme for en player som meg, ta kontroll over deres følelser og tenk rasjonelt, om dere kun tenker sexuelt så kjør på men slik jeg leser inlegget så er dere følelses messig hodestups forelsket å da blir det vondt etterpå om sjarmøren er slik som meg. jeg jobber med en dame som nå er 41 år hun er ettablert hjemme og har en reisende mann, vi to har det slik at vi har sex sammen mye hun tenker slik som meg å vi har ingen problemer med dette, hun blir ikke sjalu om hun får vite at jeg har nedlagt en annen kvinne, slike sexuelle forhold kan fungere, så det kommer litt ann på hva dere tenker med fyren, ingenting er bedre at dere kun tenker sex for sex er ganske ukompliser om tillater sex å være det, men om dere ser for dere å bryte det dere har hjemme på grunn av sjarmøren er jeg redd dere blir skuffet. men uansett husk at mange av dere jenter en ganske enkle å sjarmer og takk å pris for det, men jeg ville aldri giftet med med noen av dem jeg har nedlagt på grunn av min player virksomhet. men lykke til Lurer fælt på hvordan du har fått en god jobb i en stor virksomhet! Du klarer jo overhodet ikke å formulere deg skriftlig! 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #22 Skrevet 20. august 2011 Lurer fælt på hvordan du har fått en god jobb i en stor virksomhet! Du klarer jo overhodet ikke å formulere deg skriftlig! Nei, var ikke veldig imponerende dette. Dessuten alt for lange setninger, mye stavefeil og ingen avsnitt.... i et veldig langt innlegg. Jeg orket ikke å lese hele. 1
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2011 #23 Skrevet 20. august 2011 Kan du ikke bare ligge med han å bli ferdig med røret ditt da. Kanskje samboeren din kunne tenkt seg litt fremmed han også.
Nemesis75 Skrevet 20. august 2011 #24 Skrevet 20. august 2011 Du er i ferd med å forsvare de pirrende følelsene du har fått for han nye karen på jobben din. Når du har startet på den prosessen så er det ofte et par ting som ligger like rundt hjørnet. Disse tingene bør du ta kotroll over så de ikke skjer i feil rekkefølge. Du må ta en alvorsprat med samboeren din aller først. Så må du lytte til følelsene dine, og bestemme deg for hva du vil gjøre. Faller du for fristelsen, og gjør noe med den "nye" før du har avklart forholdet ditt med samboer så vil du komme til å få det veldig vanskelig med deg selv i etterkant, slik jeg ser det. Det er IKKE UMULIG å holde de nye følelsene i sjakk. Det kan være vanskelig, men ikke umulig! Det er noe du sier til deg selv for å gjøre fallhøyden litt mindre. Så; hold dem i sjakk til du har ordnet opp med samboer! Bra skrevet. Kunne ikke vært mer enig
Gjest Manligplayer Skrevet 20. august 2011 #25 Skrevet 20. august 2011 Hei igjen dere som har kommentert mitt innlegg, når jeg skrev det jeg skrev om min erfaring som player er dette ene å alene for at dere skal tenke dere om før dere gjør noen valg om hva dere skal gjøre. Når jeg prøver å sjarmere en kvinne på jobben så benytter jeg meg av alle metoder som jeg tilpasser den kvinnens behov, det betyr om jeg opplever at jeg må spille sårbar så spiller jeg sårbar om jeg opplever at hun liker en litt annen stil så spiller jeg den stilen det handler bare omå nedlegge henne ingen annen grunn. Noen jenter må jeg bruke mange måneder å nedlegge, disse jentene er dem so er artigst å "jobbe" med men jeg vil jo ikke noe mere vil bare ha sex med dem, jeg skjønner ikke at dem ikke skjønner det selv. Så vil jeg si til dere at ikke alle er som meg å håper bare dem mennene som dere er blitt forelsket i også er oppriktig forelsker i dere men muligheten er til stede at han er en player. Så må jeg få lov til å se til dere soner kritisk til meg, jeg skjønner dere men er det noe gale og ville ha sex med fremmede ? Er det min feil at noen jenter gjør feile valg i sine liv ? Det eneste jeg ønsker av jenter er sex til andet bruk er dere alt for avanserte for me å forholde me til, det er bare å lese på dette forumet så skjønner dere hva jeg mener. Jeg mener at mange jenter so jeg har nedlagt også har kommet godt ut av å ha sex med meg, da tenker jeg ikke at jeg er eventyrlig i sengen men når jeg har nådd målet mitt så er jeg egentlig i mål, å har liten eller ingen interesse av dem lengre med mindre dem klarer å opprettholde sexuell kontakt uten andre følelser, mange av dem har fått seg en tankevekker og fått et bedre fohold til mannen sin. Tenk jenter det er mange av oss, gå til sengs med oss uten følelser eller la vær om jeg må stimulere dere følelses messig for å nedlegge dere så gjør jes selvsagt det.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2011 #26 Skrevet 21. august 2011 Skjønner ikke helt hvorfor du skriver her Mannligplayer. Det er temmelig uinteressante greier du skriver om. 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #27 Skrevet 21. august 2011 Skjønner ikke helt hvorfor du skriver her Mannligplayer. Det er temmelig uinteressante greier du skriver om. Han er tydeligvis stolt over å være en manipulativ drittsekk. 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #28 Skrevet 21. august 2011 Jeg er i akkurat samme situasjon, men denne forelskelsen kom 4 måneder etter jeg begynte å tvile på forholdet til samboer. Som noen over har skrevet, så var ikke vårt grunnlag så veldig likt når følelsene var borte. Forelskelsen var bare et spark i rumpa, så jeg har flyttet ut fra samboer. Men jeg har ingen planer om å leve ut fantasien med denne forelskelsen, skjer det så skjer det, men jeg jobber ikke aktivt for det. DVS at det mest sannynlig ligger litt "kan ikke få, så derfor vil jeg ha" i det. Vet ikke hvordan det er med deg på det punktet da..
Gjest Mannligplayer Skrevet 22. august 2011 #29 Skrevet 22. august 2011 Jeg registrerer hva dere mener om meg og skjønner hva dere mener men jeg er ikke slem med noen av dem, jeg spiller bare på dem strengene som må til for å nedlegge dem. Jeg er singel og kommer til å være det hele mitt liv nettopp på grunn av hvor lette dere (noen) kvinner kan være. Det eneste jeg har som plan fremover om ca 2 år er at jeg skal sette barn på den kvinnen jeg opplever har dem beste genene å da må jeg holde ut et par år med henne, jeg skal da selvsagt ikke nedlegge andre kvinner men om jeg skal være sammen med henne mere en jeg må er uaktuelt, årsaken til at jeg vil ha barn er at min mor ønsker seg barnebarn og at jeg bør ha noen som arver meg. Jeg syntes dere er urettferdige mot meg å påføre meg skyld for en kvinnes dumhet. Å spille på følelser må man gjøre i alle situasjoner i livet og jeg ser ikke problemet med at jeg gjør dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå