Gå til innhold

Det var det kjøpet...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en dildo i dag.

Har mannet meg opp lenge og i dag reiste jeg til storbyen for å handle. Kommer inn i butikken, plukker en dildo som ser ok ut og betaler. Fyren i kassa ler (virket flau).

Senere på dagen blir jeg stoppet på vei ut av en klesbutikk fordi alarmen slår ut... vrenger posene men slipper heldigvis å vrenge veska. Slipper unna ganske greitt. Pinlig opplevelse da.

Kommer hjem, åpner veska og tar ut posen med dildoen i og jaggu

tror du ikke alarmen sitter på :kjefte:

Ikke nok med det, åpner embalasjen for å studere "vidunderet" nermere. Vasker den og setter i batteri. Den virker ikke så jeg tar ut batteriene igjen. Dvs jeg forsøker å ta dem ut men de sitter fast, dunker den litt i gulvet for å få dem til å komme ut og gjett hva - den KNEKKER - i to biter... :kjefte:

Sure 800,- kroner og ingen kos :snurt:

Føler jeg for å kjøre flere mil tilbake for å klage på dårlig service OG ubrukelig kvalitet...JA; tør jeg NEI :sjenert:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha! AU! :klemmer:

Gjest HunterLady
Skrevet

Hahaha! Huffda.

Jeg opplevde noe av det samme, men til litt billigere pris. Kjøpte et svært egg som skulle ha heftig vibrasjonsevne. Det fikk jeg aldri testa ut. Fordi batteridelen der minussiden skal være knakk!! Makan til dritt :kjefte:

Skulle gå tilbake (kondomeriet), men glemte det. Nå har vi flytta og kvittering og alt er borte. Sånn kan det gå.

Skrevet

Nettet er nok best for sånt ja, google litt, så finner du både hyggelige og greie norske butikker, med brukererfaringer på produkter osv.

Trist når kosen går fløyten sånn da, du får forsøke igjen, trenger ikke være spesielt dyrt heller altså....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...