Gjest Nysgjerrig Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Har du noen gang vert eller hatt tilskuer/ tilskuere mens du har onanert el har hatt sex med feks mannen / kona di? Syns det er fantastisk deilig å se på når han onanerer seg selv eller har sex med en annen jente! Spesielt deilig å se på når han blir sugd av en annen jente! Foresten; har du vert med på trekant der mennene suger hverandre?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #2 Skrevet 18. august 2011 Liker jentene å se han masturbere mens hun er i samme rom? Er det veldig turn-on for jenter?
Gjest fjosa Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 (endret) Liker jentene å se han masturbere mens hun er i samme rom? Er det veldig turn-on for jenter? Definitivt. Men jeg må få hjelpe til litt da Nå snakker jeg om kjæreste, ikke hvilken som helst mann. Endret 18. august 2011 av fjosa
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Ah, jeg skjønner. Ble litt paff da det så ut som du ville hjelpe meg :gjeiper: . Men det fungerer vel ikke til hverdags, det må vel være en grobunn for sex bak det hele før du setter igang.
Gjest Danh Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Liker jentene å se han masturbere mens hun er i samme rom? Er det veldig turn-on for jenter?
Gjest Danh Skrevet 18. august 2011 #6 Skrevet 18. august 2011 Syns det er veldig pirrende å se han onanere seg selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå