Gå til innhold

Rollespill stuepike

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nettopp investert i et lekkert stuepike kostyme. tenkte jeg skulle overraske min andre halvdel med et lite rolle spill. jeg har aldri prøvd noe rollespill før. å håpte kanskje noe kunne komme med noen tips som har funket bra for dere, eller som dere kunne tenkt dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For at jeg skal gjøre det? Alkohol. Masse alkohol. Da er jeg helt med. Foruten det så blir jeg kjemperød i ansiktet og begynner å fnise :) Lykke til =)

Skrevet

For at jeg skal gjøre det? Alkohol. Masse alkohol. Da er jeg helt med. Foruten det så blir jeg kjemperød i ansiktet og begynner å fnise :) Lykke til =)

ja litt alkohol blir det nok for å kunne slappe av litt... men er forberdet på å ta det med et smil å latter... ikke ta det for alvorlig ser jeg for meg, for da blir det sikkert ikke så pinlig :P

takk:)

Skrevet

tenkte jeg skulle overraske min andre halvdel med et lite rolle spill. jeg har aldri prøvd noe rollespill før.

Rollespill, rolle spill, rollespill. Annenhver gang du bruker et ord, så blir det orddelingsfeil. Hvorfor?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er selv blitt overrasket av partner på den måten. Det var stor stas. Hun hadde kledd seg ut som stuepike, og gjorde rent da jeg kom hjem fra jobb. Det tok ikke lange stunden før klærne falt, for å si det slik. ;)

Skrevet

Jeg er selv blitt overrasket av partner på den måten. Det var stor stas. Hun hadde kledd seg ut som stuepike, og gjorde rent da jeg kom hjem fra jobb. Det tok ikke lange stunden før klærne falt, for å si det slik. ;)

ja, håper på at det blir en suksess :)

Skrevet

For min del hadde det holdt i lange baner med kostymet, trenger ikke gjøre noe mer utav det.. men det er meg..

• 2 måneder senere...
Skrevet

For min del hadde det holdt i lange baner med kostymet, trenger ikke gjøre noe mer utav det.. men det er meg..

det ble ikke gjort så mye utav det,men ble en suksess for det :)

Gjest Katten.
Skrevet

Det viktigste er at du holder rollen, uansett hvor teit du føler deg. Det setter en liten stopper på humøret når motparten detter ut, føler seg teit, fniser osv.

Skrevet

Som kilefetisjist vil jeg oppfordre til at du kjøper en bra fjærkost... :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Har nettopp investert i et lekkert stuepike kostyme. tenkte jeg skulle overraske min andre halvdel med et lite rolle spill. jeg har aldri prøvd noe rollespill før. å håpte kanskje noe kunne komme med noen tips som har funket bra for dere, eller som dere kunne tenkt dere?

Plaser han i godstolen, kom trippende inn med en dring på et fat og spør deretter om det er noe mer herren ønsker.... Deretter så går det av seg selv :humpe:

Skrevet

Plaser han i godstolen, kom trippende inn med en dring på et fat og spør deretter om det er noe mer herren ønsker.... Deretter så går det av seg selv :humpe:

hehe... var et bra tips, den må jeg nok prøve ut ;)

Skrevet

Blei veldig inspirert av denne tråden, dette har jeg lyst til å prøve.:) Men jeg lurer til dere menn; Er det veldig viktig at kostymet er et "ordentlig," eller er det bra nok om man tar bare supplerer med forkle og støvkost, og tar på "vanlig" korsett, strøper og kort skjørt. Skjønner jo at det viktigste er å klare å holde karakteren, men ødelegger det mye om kostymet ikke er 100 prosent?

Skrevet

Si: Onskyld Monsieur, jeg ar ike rydet ferdig hoset dit enda. :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...