AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Jeg tenkte å starte litt tidligere enn jeg pleier med julegavene i år. Man får det alltid så travelt! Trenger noen tips fra dere Kom med forslag til gaver og gjerne hvor det kan kjøpes. Kan handle både på butikk og på nett. Trenger tips til: Lillebror 15 år Halvbror på 11 år 2 halvbrødre på på 8 år Gutt på 6 år Gutt på 5 år Gutt på 2 år Gutt på 8 mnd. Svigerinne med mann 30 år Svigerinne 20 år Svoger 11 år Lillesøster med mann 20 år
Niennas Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Hvilken prisklasse tenker du til hver enkelt?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Jeg tenkte å starte litt tidligere enn jeg pleier med julegavene i år. Man får det alltid så travelt! Trenger noen tips fra dere Kom med forslag til gaver og gjerne hvor det kan kjøpes. Kan handle både på butikk og på nett. Trenger tips til: Lillebror 15 år Halvbror på 11 år 2 halvbrødre på på 8 år Gutt på 6 år Gutt på 5 år Gutt på 2 år Gutt på 8 mnd. Svigerinne med mann 30 år Svigerinne 20 år Svoger 11 år Lillesøster med mann 20 år Er dette så amle de er nå eller til jul? Det har spesielt betydning for han på 8 mnd.
Gjest TS Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 Er dette så amle de er nå eller til jul? Det har spesielt betydning for han på 8 mnd. Til jul Når det gjelder pris har jeg ikke tenkt så mye på det, annet enn at familie skal få litt mer enn andre på årets liste
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Sjekk ut www.toffing.no for tips til guttene. Denne siden er nok mest interesssant for 11-åringene, men du kan jo se hva du syns..
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 Smart å begynne tidlig! Jeg er allerede helt ferdig med to (bortsett fra at jeg må pakke inn ene halvdelen av en av dem), pluss at jeg er halvferdig med nummer tre.. Kan butikken Enklere Liv være noe for de voksne? De har mange smarte dingser til en husholdning.
Vibi Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 Kanskje guttene på 5,6 og 8 liker lego? Vi kjøper som regel det til de i vår familie som er rundt den alderen, og det slår aldri feil. Den nye Ninago-legoen er visst populær, ellers har vi kjøpt en del Star Wars. Til barn under tre kjøper jeg gjerne klær sammen med en leke, eller noe de ønsker seg. Gjerne i litt store størrelser så de har til senere. Til min toåring kjøper jeg str 98 (han bruker 92 nå), og han er av ganske normal størrelse. Til han på 8 måneder ville jeg kjøpt 86.
Gjest gjest Skrevet 18. august 2011 #8 Skrevet 18. august 2011 Flotte tips! Ja, lurt å starte tidlig!
kiri Skrevet 18. august 2011 #9 Skrevet 18. august 2011 Bøker! Det tar heller ikke så stor plass der det skal lagres fram til jul.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå