Gjest Gjest Skrevet 20. august 2011 #61 Skrevet 20. august 2011 Fittstimen?? Virker som noen føler seg forferdelig truffet eller bitter. Bare jeg som merker det? Typisk forsvar du bringer frem der, har man ikke noe å forsvare seg med så tyr man til dette bitterhets/truffet-trikset. Haha, patetisk..
Gjest "gjest" Skrevet 20. august 2011 #62 Skrevet 20. august 2011 Så gutter, hold dere for all del vekk fra rampelyset. Det hjelper ikke å være dyktig innenfor sang, musikk, idrett eller hva som helst om du ikke er pulbar blant kjerringene på KG Hmm, mange stygge menn har fått fitte pga de kunne spille og synge gitar. Terje Tysland sa det rett ut at han ble musiker kun pga han ville ha draget på damerne.
Gjest HunterLady Skrevet 20. august 2011 #63 Skrevet 20. august 2011 Typisk forsvar du bringer frem der, har man ikke noe å forsvare seg med så tyr man til dette bitterhets/truffet-trikset. Haha, patetisk.. Jada, jeg følte meg truffet jeg. Har ikke nektet på det. Det var jo meg og "gjest" du hadde i tankene da du skrev?? Jeg forsvarer ikke noe som helst.
Gjest "gjest" Skrevet 20. august 2011 #64 Skrevet 20. august 2011 Jada, jeg følte meg truffet jeg. Har ikke nektet på det. Det var jo meg og "gjest" du hadde i tankene da du skrev?? Jeg forsvarer ikke noe som helst. He, he, he. Det er mange stygge menn som kunne fått min oppmerksomhet pga de hadde en fin åpersonlighet, men ikke Kurt Nilsen.
Kosemose Skrevet 20. august 2011 #65 Skrevet 20. august 2011 (endret) Det er ikke snakk om hva "han må tåle", for at han i motsetning til fittstimen på KG er jordnær nok og har begge beina tilstrekkelig forankra på bakken, og dermed sikkert bare ler om han leser denne tråden, det er jeg ganske sikker på. Det er heller det forkastelige i hva denne tråden forteller om holdningene til KG`s registrerte panel kvinnfolk, og da også en nokså presentabel del av Norges kvinnelige del av befolkningen. Et slikt syn på normalt utseende norske menn er faktisk ikke annet enn til å spy av, (ikke fordi man nødvendigvis behøver å føle seg truet til et liv i sølibat, for det finnes andre verdensdeler man kan oppsøke for å finne kvinner med et sunt verdisyn), men fordi det bekrefter at det i kvinnekampens navn for mange av dere har bikket fullstendig over. Egentlig burde denne tråden vært offentliggjort i et tabloidmagasin, slik at flest mulig fikk se hva norske menn egentlig står overfor når de skal ut på markedet og "la seg velge bort". Så gutter, hold dere for all del vekk fra rampelyset. Det hjelper ikke å være dyktig innenfor sang, musikk, idrett eller hva som helst om du ikke er pulbar blant kjerringene på KG Nå er ikke jeg for å sitte og vurdere å ha sex med kjendiser basert på utseendet, men jeg blir bare så provosert når menn langer i vei slik du gjør her. Herregud som menn objektiviserer kvinner!! Og jeg kan sikkert lete opp titalls tråder her på kg som handler om "er hun pen" "er hun pulbar" "er denne kroppen fin" osv. så kom ikke her og si at KG kvinnene sitter og vurderer menn som om det var et kjøttmarked. For også på KG er det jo kvinnene som får gjennomgå når det gjelder å bli dissekrert og vurdert for utseendet. For ikke å snakke om "verden utenfor KG!!!" Med bikinikvinner som skal selge alt fra biler til iskrem, osv. Så at menn sutrer over at kvinner diskuterer hvor "tagbar" en kjendismann er, er bare peanuts i fht hva dere menn holder på med i fht objektivisering av kvinner. Get a grip! Endret 20. august 2011 av Kosemose 5
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2011 #66 Skrevet 20. august 2011 Rune Rudsten eller hva hen heter er skalla så de fleste kjendiser kan få mange sexpartnere. Det handler om å være pågående og gentelman på en klok og overbevisende måte.
Gjest Ruphus Skrevet 20. august 2011 #67 Skrevet 20. august 2011 Nå er ikke jeg for å sitte og vurdere å ha sex med kjendiser basert på utseendet, men jeg blir bare så provosert når menn langer i vei slik du gjør her. Herregud som menn objektiviserer kvinner!! Og jeg kan sikkert lete opp titalls tråder her på kg som handler om "er hun pen" "er hun pulbar" "er denne kroppen fin" osv. så kom ikke her og si at KG kvinnene sitter og vurderer menn som om det var et kjøttmarked. For også på KG er det jo kvinnene som får gjennomgå når det gjelder å bli dissekrert og vurdert for utseendet. For ikke å snakke om "verden utenfor KG!!!" Med bikinikvinner som skal selge alt fra biler til iskrem, osv. Så at menn sutrer over at kvinner diskuterer hvor "tagbar" en kjendismann er, er bare peanuts i fht hva dere menn holder på med i fht objektivisering av kvinner. Get a grip! Hehe, nei se... selveste modden med alle klørne ute, hoho!! 10-talls tråder med det du nevner her kan nok med letthet trylles fram ja. Det er bare det at mange av de (for ikke å si de fleste, har ikke tellt, men tror gjerne det) trådene er startet av nettopp dere kvinner selv. For det er jo et kjent faktum oppi det hele, at dere selv er de største ekspertene når det kommer til å kommentere, peke på, analysere og synse om andre kvinner, ikke sant? Utenfor KG er det også etter min mening tilstander dere i stor grad må ta skylda for selv. Det er vel ingen som kan benekte at mye av grunnen til at vi ser disse bikinikvinnene sitte på panseret av diverse biler er ren og skjær oppmerksomhetstrang. Og den oppmerksomhetstrangen går igjen i mange sammenhenger, alt fra å stille opp i Big Brother, Paradise Hotel osv til å albue seg fram i glamourbransjen med silikon og botox fra stortåa og oppover. Dakar dere kvinner altså... Jeg leser (mest leser altså) ganske mye her på KG, og må i grunn si at de trådene der menn rakker ned på navngitte damer på den måten det gjøres i denne tråden om Kurt Nilsen, de tror jeg er i et ytterst mindretall, til tross for at det faktisk er en god del menn her. Kom gjerne med noen eksempler takk. Om ikke 10-talls, så hadde det vært moro å få linker til noen av disse. Moralen oppi det hele er uansett at det er en uhørt ting å i det hele tatt starte en tråd om hvorvidt en person er knullbar, enten det er en kvinne eller mann, kjent eller ukjent... Er bare tragisk å se at så mange kaster seg på, og det er dèt jeg reagerer på!
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2011 #68 Skrevet 20. august 2011 Hadde jeg drukket meg så sveiseblind at jeg hadde blitt med Kurt Nilsen på hotellrommet, ville jeg definitivt holdt kjeft om det etterpå av ren flauhet... Herlig kommentar.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #70 Skrevet 20. desember 2011 http://www.ba.no/puls/article5768767.ece
Gjest "gjest" Skrevet 20. desember 2011 #71 Skrevet 20. desember 2011 Hvorfor trekke opp en død tråd?
AnitaB Skrevet 20. desember 2011 #72 Skrevet 20. desember 2011 Huff. Når jeg ser slike 'rykter' så minnes jeg bestandig på hvorfor jeg IKKE leser sladreblader. Jeg har overhodet ingen interesse av å vite hva folk bedriver tiden sin med utenom berømmelsen sin, for å være helt ærlig. Jeg setter stor pris på fantastisk musikk, slik som blandt annet Kurt sin, og er veldig takknemlig for den. Ellers så har jeg igrunnen liten respekt for sladder av typen beskrevet ovenfor. Men slik er jeg; take it or leave it. Men svar til TS: Ja, det kunne jeg. Helt klart. Skulle gjerne hatt ham over fanget med rumpa bar!
Gjest hmrk Skrevet 20. desember 2011 #73 Skrevet 20. desember 2011 Skulle gjerne ha svart, men må ut å kaste opp...
sebastianen Skrevet 20. desember 2011 #74 Skrevet 20. desember 2011 (endret) Nei Ikke på noe nivå. Endret 20. desember 2011 av sebastianen
MrSmith Skrevet 21. desember 2011 #75 Skrevet 21. desember 2011 Hun var sykepleierstudent på tidspunktet. Møtte han ute på byen der de flørta ganske mye. Hun blei med han på hotell og de hadde sin hyrdestund. Som en del jenter så ville hun prate med han dagen etterpå. Det ville ikke han. Han klikket i vinkel når hun pratet i tlf med ei venninne og sa at han hadde ikke råd til at dette skulle komme ut i Se & Hør og at hun burde holde kjeft siden han egentlig var sammen med ei annen. Deretter kasta han henne ut av hotellrommet. Jenta var faktisk ganske knust etterpå og følte seg veldig brukt. Ja hvem skal man le høyest av her!? Kan vel ta med hu med "innsideinformasjon" også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå