Gå til innhold

Kurt Nilsen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

har han vært utro nå i det siste?

Vet at han var for ca 1 år siden. Han er visstnok skikkelig drittsekk også.

Til TS: Nei, det kunne jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

Vet at han var for ca 1 år siden. Han er visstnok skikkelig drittsekk også.

Til TS: Nei, det kunne jeg ikke.

Hjelpe seg, hva slags skitkjerring(er) gad å pule det der?? + kjerringa som må være både blind og døv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hjelpe seg, hva slags skitkjerring(er) gad å pule det der?? + kjerringa som må være både blind og døv....

Hun var sykepleierstudent på tidspunktet. Møtte han ute på byen der de flørta ganske mye. Hun blei med han på hotell og de hadde sin hyrdestund. Som en del jenter så ville hun prate med han dagen etterpå. Det ville ikke han. Han klikket i vinkel når hun pratet i tlf med ei venninne og sa at han hadde ikke råd til at dette skulle komme ut i Se & Hør og at hun burde holde kjeft siden han egentlig var sammen med ei annen. Deretter kasta han henne ut av hotellrommet. Jenta var faktisk ganske knust etterpå og følte seg veldig brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk. Gnomer fra Bergen står ikke på min manneønskeliste.

Gnome-delen skjønner jeg, men hva er galt med bergensere? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hun var sykepleierstudent på tidspunktet. Møtte han ute på byen der de flørta ganske mye. Hun blei med han på hotell og de hadde sin hyrdestund. Som en del jenter så ville hun prate med han dagen etterpå. Det ville ikke han. Han klikket i vinkel når hun pratet i tlf med ei venninne og sa at han hadde ikke råd til at dette skulle komme ut i Se & Hør og at hun burde holde kjeft siden han egentlig var sammen med ei annen. Deretter kasta han henne ut av hotellrommet. Jenta var faktisk ganske knust etterpå og følte seg veldig brukt.

Hva hadde hun forventet?

Hun treffer en gift "kjendis" ute på byen og regner med at han vil gidde noe snakking etter endt inn/ut? Naivt. Han gjorde rett i å bli sint og hive henne ut av hotellrommet. Hun skulle holdt kjeften sin om seansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hva hadde hun forventet?

Hun treffer en gift "kjendis" ute på byen og regner med at han vil gidde noe snakking etter endt inn/ut? Naivt. Han gjorde rett i å bli sint og hive henne ut av hotellrommet. Hun skulle holdt kjeften sin om seansen.

Hun var absolutt naiv.

Men han kan ikke forvente at det er greit å pule rundt uten at noen åpner kjeften sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Gnome-delen skjønner jeg, men hva er galt med bergensere? :kjefte:

Beklager den der, dårlig folkeskikk. Jeg kan kanskje skylde på at jeg er trønder. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hun var absolutt naiv.

Men han kan ikke forvente at det er greit å pule rundt uten at noen åpner kjeften sin.

Ikke enig. Man bør kunne forvente diskresjon fra alle parter i en sådan affære. Uansett om folk er presidenter, musikere eller postbudet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Ikke enig. Man bør kunne forvente diskresjon fra alle parter i en sådan affære. Uansett om folk er presidenter, musikere eller postbudet.

Uenig. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Vel, jeg hadde holdt kjeft som fanden hvis jeg hadde vært full og blitt med han der på hotellrommet og jeg hadde latt ham stikke kuken sin inn i meg. enn hvis noen hadde fått høre om det, jeg hadde skammet vettet av meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok han har vært utro litt mer en en gang for å si det sånn.. hørt endel historier selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Hadde jeg drukket meg så sveiseblind at jeg hadde blitt med Kurt Nilsen på hotellrommet, ville jeg definitivt holdt kjeft om det etterpå av ren flauhet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Tror nok han har vært utro litt mer en en gang for å si det sånn.. hørt endel historier selv.

Vel, men ble ikke den der damen hans ilag med ham mens han fremdeles var gift? Da må hun vel ta i betraktning at han vil være utro mot henne selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Klaveret

Mulig det er sant det som skrives om Kurt, men så lenge det ikke er noe som er bekreftet synes jeg dette blir lavmål.

Selv synes jeg ikke om han hverken av utseende eller stemme. Som person aner jeg ikke. Og jeg kunne definitivt ikke hatt noe intimt med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Men hvorfor diskuterer vi Kurt når det er så mange andre fine musikere og gi sin seksuelle hyldest til. :rodmer:

Noen av dem holder faktisk til i Bergen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady
Gjest "gjest"

Jeg blir ganske kjendiskåt i fylla, men DER går grensen altså. Kunne nok flørtet bare fordi han er kjendis, men drikker meg forhåpentligvis aldri så full at jeg ligger med en som er såpass stygg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FlaxKukk

Dumpt spørsmål (nå) du skulle heller stilt det for noen år siden når han var en hit.

Damer puler hit'er, ikke has-been's.

Utseende spiller ingen rolle så lenge han er på a-lista over kjendiser vet du vel, det er han ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...