Gå til innhold

Kurt Nilsen

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg blir ganske kjendiskåt i fylla, men DER går grensen altså. Kunne nok flørtet bare fordi han er kjendis, men drikker meg forhåpentligvis aldri så full at jeg ligger med en som er såpass stygg...

Hmm, gir meg et tema og skrive om her inne på seksualitet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke om Kurt er utro , lite hyggelig eller drittsekk . Jeg kjenner ikke mannen. Sex med han er uaktuelt , jeg er gift og han er gift , og jeg har aldri sex med en jeg ikke er oppriktig glad i. Utseende messig er han helt vanlig syntest jeg , er det noe jeg ikke syntest er pent er det menn som ser ut som de har stylet seg timevis på badet , ala Jan Thomas.

• Liker 1
Gjest Cosette
Skrevet

Njet. Kurt hadde neppe fått adgang. Ikke om han så hadde forært meg skjøtet på gitarhytta si på gullfat engang.

Gjest "gjest"
Skrevet

Njet. Kurt hadde neppe fått adgang. Ikke om han så hadde forært meg skjøtet på gitarhytta si på gullfat engang.

Du får sånn sagt det, kjære. :rodmer:

Skrevet

Føles utrolig fjernt å ta stilling til om hvorvidt jeg ville ligget med Kurt Nilsen hvis jeg hadde møtt ham. Aner ikke hvordan han er jeg, og aner ikke om han er en jeg hadde kunne blitt tiltrukket av eller ikke.

• Liker 5
Skrevet

Skal jeg dømme han som person utfra media-bildet?

Ja, hvorfor ikke? Han er ikke så mye å se på, men har har litt sjarm og glimt i øyet...

Men noe ONS opplegg hadde jeg nok ikke blitt med på, skal litt mer til enn en kveld på byen før jeg blir klam i hakket!

Legger forøvrig til at jeg ikke hadde hørt om utroskapet hans før denne tråden.

• Liker 1
Skrevet

Dere er klar over at det er en offentlig og reell person dere "outer" nå?

Synes dette er rein utlevering.

• Liker 1
Skrevet

Trodde den eneste som var kåt på Kurt Nilsen var Jan Fredrik Karlsen, jeg. Var det ikke derfor det ble slutt mellom Karlsen og Janne Formoe da?

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Offentlige personer blir "outet" daglig. Ser ikke helt hva som er så spesielt med det.

Skrevet

Offentlige personer har valgt et liv i offentlighet, de ønsker blest om seg selv for å promotere nye prosjekter. Da kan de ikke slå av "blesten" når det passer dem. Dette er faktisk et valg de må forholde seg til, det er ingen tvang å være kjendis....

Skrevet

Trodde den eneste som var kåt på Kurt Nilsen var Jan Fredrik Karlsen, jeg. Var det ikke derfor det ble slutt mellom Karlsen og Janne Formoe da?

:hoho:

Sex med Kurt Nilsen?

Trur ikke det du...

Skrevet

Nei, han tenner ikke meg. Men han har en fantastisk stemme.

Og jeg hadde heller ikke hørt om noe utroskapsrykter...

Skrevet

Synes denne tråden er fullstendig respektløs ovenfor Kurt, hva hvis han leser den? Han er bare et menneske han også, og kan bli såret som alle andre. Tenk dere om før dere skriver støtende ting om andre.

• Liker 3
Skrevet

Synes denne tråden er fullstendig respektløs ovenfor Kurt, hva hvis han leser den? Han er bare et menneske han også, og kan bli såret som alle andre. Tenk dere om før dere skriver støtende ting om andre.

Helt enig.

Denne tråden beskriver bare i klartekst holdningene til KG`s stjernegalleri av egoistiske, kyniske, overfladiske, selvforherligende, ovenfra-og-ned-beskuende supahbabe`s...

Jeg blir regelrett kvalm over hva de greier å spy ut, i samla flokk, hånflirende og triumferende, og sååå enige, fysj!!

Kurt er en helt ordinær, vanlig utseende norsk mann, som tusenvis av andre norske menn kan sammenliknes med. Det som skiller ham fra resten av den norske gjennomsnittlige mannlige befolkningen er at han kan synge, og det vannvittig bra også.

Dette har gjort ham berømt langt over landegrensene, vel fortjent.

Ut fra dette er han også naturligvis en kjent, offentlig person, på linje med både konge og statsminister, og dermed til en viss grad stilt for hugg blant befolkningen.

MEN, det går utmerket an å holde kritikken på det plan han faktisk er blitt kjent for, UTEN å alltid dra inn denne jævla utseendefaktoren, HVA???

Oh no, ikke på Kvinneguiden nei. For blant de überfristilte hunkjønnene her er det kun èn verdi som teller, og det er hvor knullbar man er, enten man heter Kurt Nilsen, Kong Harald eller politimester Bastian.

Guuud jeg håper de selv en dag finner seg uthengt på et offentlig forum, det hadde de virkelig fortjent hele bunten!

• Liker 1
Skrevet

Helt enig.

Denne tråden beskriver bare i klartekst holdningene til KG`s stjernegalleri av egoistiske, kyniske, overfladiske, selvforherligende, ovenfra-og-ned-beskuende supahbabe`s...

Jeg blir regelrett kvalm over hva de greier å spy ut, i samla flokk, hånflirende og triumferende, og sååå enige, fysj!!

Kurt er en helt ordinær, vanlig utseende norsk mann, som tusenvis av andre norske menn kan sammenliknes med. Det som skiller ham fra resten av den norske gjennomsnittlige mannlige befolkningen er at han kan synge, og det vannvittig bra også.

Dette har gjort ham berømt langt over landegrensene, vel fortjent.

Ut fra dette er han også naturligvis en kjent, offentlig person, på linje med både konge og statsminister, og dermed til en viss grad stilt for hugg blant befolkningen.

MEN, det går utmerket an å holde kritikken på det plan han faktisk er blitt kjent for, UTEN å alltid dra inn denne jævla utseendefaktoren, HVA???

Oh no, ikke på Kvinneguiden nei. For blant de überfristilte hunkjønnene her er det kun èn verdi som teller, og det er hvor knullbar man er, enten man heter Kurt Nilsen, Kong Harald eller politimester Bastian.

Guuud jeg håper de selv en dag finner seg uthengt på et offentlig forum, det hadde de virkelig fortjent hele bunten!

:popcorn:

Skrevet

Vel, det her må han tåle.

Det er ikke snakk om hva "han må tåle", for at han i motsetning til fittstimen på KG er jordnær nok og har begge beina tilstrekkelig forankra på bakken, og dermed sikkert bare ler om han leser denne tråden, det er jeg ganske sikker på.

Det er heller det forkastelige i hva denne tråden forteller om holdningene til KG`s registrerte panel kvinnfolk, og da også en nokså presentabel del av Norges kvinnelige del av befolkningen.

Et slikt syn på normalt utseende norske menn er faktisk ikke annet enn til å spy av, (ikke fordi man nødvendigvis behøver å føle seg truet til et liv i sølibat, for det finnes andre verdensdeler man kan oppsøke for å finne kvinner med et sunt verdisyn), men fordi det bekrefter at det i kvinnekampens navn for mange av dere har bikket fullstendig over.

Egentlig burde denne tråden vært offentliggjort i et tabloidmagasin, slik at flest mulig fikk se hva norske menn egentlig står overfor når de skal ut på markedet og "la seg velge bort".

Så gutter, hold dere for all del vekk fra rampelyset. Det hjelper ikke å være dyktig innenfor sang, musikk, idrett eller hva som helst om du ikke er pulbar blant kjerringene på KG

Gjest HunterLady
Skrevet

Fittstimen?? :skratte:

Virker som noen føler seg forferdelig truffet eller bitter. Bare jeg som merker det?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...