Gå til innhold

Bachlor pad 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var Natalie og David som vant forrige sesong.

Skjønner ikke hvordan noen orker å forholde seg til Kasey og Vienna. Syns begge to er skikkelige patetiske tapere. Blir irritert av å høre og se på dem.

Heier på Ella!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var Natalie og David som vant forrige sesong.

Jeg skulle akkurat til å skrive at jeg holder på å se første sesong siden jeg aldri så på den. Og der fikk jeg vite hvem som vant. Jaja.. regnet nesten med det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry! Men dette er jo en tråd for Bachelor pad 2, gikk ut fra at alle hadde sett den første sesongen allerede.

Det forstår jeg. Ikke noe problem altså... Jeg var nesten ferdig med første sesongen uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg. Ikke noe problem altså... Jeg var nesten ferdig med første sesongen uansett...

Det mest spennende er jo ikke hvem som vinner, men hva som skjer med premien :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest spennende er jo ikke hvem som vinner, men hva som skjer med premien :lur:

Hva skjedde med de?

Nettopp sett episode nr 3, og hjelp så kjedeliiig!!

Jeg blir helt kvalm av å se på ekle vienna og høre på casey.. hjelp..

Egentlig ikke noen jeg heier noe særlig på heller..

Liker holly michael og ella men ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke at folk ikke fattet fra begynnelsen av at de måtte splitte de to. Det virker jo ikke som om folk liker dem engang, de er bare redde for hva som vil skje hvis de går imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke ABC kanalen hos oss.. Har Canal digital...

Er det "betal tv"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner ikke ABC kanalen hos oss.. Har Canal digital...

Er det "betal tv"?

Ser det på nettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!! Sitter og ser på episoden nå. Er lei Melissa.

"blake? Blake? Where is he?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!! Sitter og ser på episoden nå. Er lei Melissa.

"blake? Blake? Where is he?"

Hun er faen meg helt syk i hodet.. skikkelig crazyy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlig tråd, var ikke klar over at det fantes en norsk bachelor pad tråd! Elsker å følge med på dårlig amerikansk reality:)

Ser at episode 5 har kommet, gleder meg til å se den i morgen!

Synes alle er ganske teite og så lenge ikke Krazy og Vienna vinner er jeg fornøyd. Men skal jeg trekke frem noen jeg ikke har noe i mot at vinner må det bli Michael og Ella, muligens Kirk (pga legeregningene)selv om han er booring.

Skjønner IKKE hva Holly ser i Blake! Han er så slesk og ekkel og helt uten personlighet spør du meg. Djises.

Noen andre enn meg som har reagert på at Michelle virker som en normal og nesten likanes person i motsetning til den gale og nastye dama hun var i The Bachelor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ga Blake og Erica rosen til Vienna & Casey? De klarer jo absolutt ikke å holde det de lover.

Gleder meg til finalen!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ser på nå, og hjelp Casey gir meg skikkelig gåsehud, han minner meg bare sykt om Anders Berhing Breivik. Ikke ellers, bare måten han er stylet på idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...