Gå til innhold

middagsforslag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Idag har jeg og kjæresten vært sammen i 1 år og vil spise noe godt ikveld. Men vi kommer ikke på noe å lage. Det kan gjerne ta lang tid å være vanskelig, jeg vil bare spise noe godt vi sjelden spiser. Er det noen som har noe forslag? Gjerne med kjøtt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Survival
Skrevet

Biff Stroganof. Biff Wellington. Lammelår. Helstekt kylling. Biffsnadder. Tacoburger.

Skrevet

For meg Coq au Vin festmat. Her er link til den beste oppskriften jeg har prøvd: oppskrift

Skrevet

Svin indrefilet, potetbåter stek i ovnen eller hjemmelaget potetmos, salat med ruccola, tomater, agurk, soltørkede tomater, fetaost, pinjekjerner, oliven, paprika og avocado. Rødvinsaus (pleier å bruke den fra Knorr, har aldri blitt fornøyd med de jeg har prøvd meg på selv) ogbalsamicosirup er veldig godt til.

Min oppskrift på potetmos: kok poteter i usaltet vann i ca 15 min, ta kjelen deretter av platen og la de ligge i vannet i ca 45 til slik at de blir ordentlig myke. Sil av vannet. Mos potetene med en ballongvisp. Ha i smørterninger, varm fløtemelk og krydder etter smak. Jeg pleier å bruke salt, pepper og muskat. Rør stappen luftig og fin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...