AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Hei. Idag har jeg og kjæresten vært sammen i 1 år og vil spise noe godt ikveld. Men vi kommer ikke på noe å lage. Det kan gjerne ta lang tid å være vanskelig, jeg vil bare spise noe godt vi sjelden spiser. Er det noen som har noe forslag? Gjerne med kjøtt!
Gjest Survival Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Biff Stroganof. Biff Wellington. Lammelår. Helstekt kylling. Biffsnadder. Tacoburger.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 For meg Coq au Vin festmat. Her er link til den beste oppskriften jeg har prøvd: oppskrift
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Svin indrefilet, potetbåter stek i ovnen eller hjemmelaget potetmos, salat med ruccola, tomater, agurk, soltørkede tomater, fetaost, pinjekjerner, oliven, paprika og avocado. Rødvinsaus (pleier å bruke den fra Knorr, har aldri blitt fornøyd med de jeg har prøvd meg på selv) ogbalsamicosirup er veldig godt til. Min oppskrift på potetmos: kok poteter i usaltet vann i ca 15 min, ta kjelen deretter av platen og la de ligge i vannet i ca 45 til slik at de blir ordentlig myke. Sil av vannet. Mos potetene med en ballongvisp. Ha i smørterninger, varm fløtemelk og krydder etter smak. Jeg pleier å bruke salt, pepper og muskat. Rør stappen luftig og fin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå