Gå til innhold

Han i Lyntotoreklamen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sikker på at jeg har sett fyren i den nye Lyntotoreklamen før. Kan det være på Hotel Cæsar? Hvem spilte han evt der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han heter Karl Sundby, og hadde rollen som Åge Nygård i Hotel Cæsar.

Ikke han jeg mener.. Reklamen jeg tenker på er ganske ny (så den for første gang i går). Fyren er skalla og litt rund, sitter i en sofa og snakker med en dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tenk å bruke så mye penger på et hus!" sier han. Så sier en stemme "Ja, tenk på det du! På lørdag kan du vinne *sum* i lyntoto" eller noe i den dur.

Reklamen går på TV Norge og TV2 tror jeg. så den akkurat på tv norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det han som spilte fettern til svein og pelle?? han som kom for å passe på vilde når Svein var borte en stund.. noe i den duren.. het han ikke Roy..?

jeg har sett han i en reklame før i dag som var ny.. men usikker på hva reklamen var for.. men det var hvertfall han som var med i den jeg så..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det han som spilte fettern til svein og pelle?? han som kom for å passe på vilde når Svein var borte en stund.. noe i den duren.. het han ikke Roy..?

jeg har sett han i en reklame før i dag som var ny.. men usikker på hva reklamen var for.. men det var hvertfall han som var med i den jeg så..:P

Han var det ja! Takk:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...