~sikka~ Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 Jeg har så j***** vondt i magen idag - det er liksom rett under navlen på en måte. Hva er der inne? Er det tarmene? Jeg får ikke til å strekke meg ut for da bare gjør det så sinnsykt vondt Noen som vet hva som kan feile meg??
jordbær Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 Høres ut som luftsmerter ja! Kan være UTROLIG vondt! :o God bedring!
~sikka~ Skrevet 25. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2003 takk :D Håper det går over snart - stakkars kundene mine hvis jeg plutselig får anfall mens jeg snakker med de
Miranda Skrevet 25. november 2003 #4 Skrevet 25. november 2003 Stakkars deg, da... Hvor lenge har det stått på? Kom det bare plutselig her til morgen? Jeg tror nok også det er luftsmerter, - du har rett i at det er tarmer der inne. Typisk er at smertene kommer og går, - før de helt forsvinner. Og det bør de gjøre i løpet av dagen... God Bedring
~sikka~ Skrevet 25. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2003 Stakkars deg, da... Hvor lenge har det stått på? Kom det bare plutselig her til morgen? Jeg tror nok også det er luftsmerter, - du har rett i at det er tarmer der inne. Typisk er at smertene kommer og går, - før de helt forsvinner. Og det bør de gjøre i løpet av dagen... God Bedring Takk takk - det bare kom i morges mens jeg ventet på bussen - har vært helt sinnsykt vondt - nå er det litt bedre - kanskje det er på vei bort allerede?? *bank i bordet*.
jordbær Skrevet 25. november 2003 #6 Skrevet 25. november 2003 Hehe.. Ja, hadde nok vært morsomt om luften fant veien ut mens du jobbet med kunder, ja
~sikka~ Skrevet 25. november 2003 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2003 Hehe.. Ja' date=' hadde nok vært morsomt om luften fant veien ut mens du jobbet med kunder, ja [/quote'] Ja det hadde tatt seg ut :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå