AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Hvordan har middagsmenyen for den siste uka sett ut?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Deilig å lage litt ordentlig middag igjen etter en lang sommerferie Mandag: Ovnsrett med torsk, brokkoli og ostesaus med pasta til Tirsdag: Gresk kylliggryte med pasta og salat Onsdag: Helstekt marinert svin indrefilet med potetsalat, salat og soppsaus Torsdag: Kyllingfilet eller grillribbe med rester av potetsalaten, salat og en veldig god peppersaus Fredag: Lammekoteletter, båtpoteter, gresk salat, rødvinsaus Lørdag: Stekt kyllingfilet og entrecôte, rødvinsaus, nybakt foccacia, gresk salat og tzatziki Søndag: Lasagne og salat Mandag: Asiatisk fiskesuppe + nybake grove spelt rundstykker
Catie' Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Min middagsmeny har sett slik ut: Mandag: Karbonadedeig i grove pitabrød Tirsdag: Stekt kyllingfilet med byggris og grønnsaker Onsdag: Ovnsbakt laks med byggris og grønnsaker Torsdag: Fiskekaker med fullkornpasta og grønnsaker Fredag: Hjemmelaget tomatsuppe med kokte egg Lørdag: Kyllingfilet Søndag: Ovnsbakt laks Mandag: Spaghetti Bolognese med kyllingkjøttdeig
Gjest Survival Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Mandag: Elgkjøttkaker i brun saus med poteter og kokte grønnsaker Tirsdag: Gratinert ovnsbakt torsk på cæsarsalat Onsdag: Tagliatelle carbonara med bacon og stekt asparges på siden Torsdag: Grønnsakssuppe vegetar med sommerens grønnsaker Fredag: Lasagne med bolognesesaus og ostesaus Lørdag: Spiser ute på en fin restaurant med min kjære. Tror det blir biff Søndag: Ikke bestemt enda.
kirstiJ Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Torsdag: Spiste ute; grillmat/tapas Fredag: Kjørte samboerens hybelflyttelass, så spiste på mcdonalds Lørdag: Samboer på jobb, jeg spiste fløyelsgrøt. Søndag: Biff, fløtegratinerte poteter, brokkoli, ovnsbakt tomat og peppersaus. Mandag: Samboer har reist på hybelen, så jeg spiser fløyelsgrøt. Tirsdag: Rett i koppen ertesuppe. Onsdag: Fløyelsgrøt igjen. Torsdag: Hjemmelaget lapskaus (skal lage en stor porsjon for å fryse ned, blir jo elendig med middagsmat av å være alene..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå