Meridian Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Skal ut å handle middag, og jeg har så lyst til å lage en kyllinggryte eller wok til middag. Egentlig ser jeg for meg noe eksotisk, kanskje noe asiatisk? Thai eller noe sånt Noen som ha en god oppskrift? Kan gjerne ha risnudler til, for det har jeg i skapet
Meridian Skrevet 15. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2011 Anyone? Jeg må snart på butikken å sope med meg noen ingredienser
Evitas Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Det ligger en god gryte/suppe der under "fast food"
Meridian Skrevet 15. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2011 http://eva-wwwamakikino.blogspot.com Tusen takk for fint svar. Var mye godt der inne, men ingen oppskrift på kylling-retter...
Mynona Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 Har en nydelig kyllingsuppeoppskrift.. den kan man spice opp hvis man vil. Det skal jeg ha til middag i dag.
Meridian Skrevet 15. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2011 Det ligger en god gryte/suppe der under "fast food" Å, nå så jeg det ... tusen takk, den så veldig god ut.
Meridian Skrevet 15. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2011 Har en nydelig kyllingsuppeoppskrift.. den kan man spice opp hvis man vil. Det skal jeg ha til middag i dag. Har du lyst til å dele oppskriften?
Mynona Skrevet 15. august 2011 #9 Skrevet 15. august 2011 Skal vi se.. skal bare finne den frem. Den er veldig kjapp og enkel også
Mynona Skrevet 15. august 2011 #10 Skrevet 15. august 2011 Kyllingsuppe til 4 personer 100g byggris eller hveteris 1 løk 3 fedd hvitløk 300g vårløk 2 kyllingfileter 1,2 liter kyllingkraft 2 dl kremfløte salt/pepper Kutt kyllingen i strimler og brun den lett i pannen. Finhakk løk, vårløk og hvitløk og stek det i pannen med litt smør. Hell byggrisen i stekepannen og la den steke litt sammen med grønnsakene. Bland alt. Tilsett kyllingkraft og kok opp. La småkoke i ca. 15 min. Tilsett til slutt fløte og krydder etter smak. Har bare laget den en gang før, og i dag skal jeg ha oppi litt chili og. Og tenkte å prøve med kokosmelk i stedenefor fløte en gang. Jeg har kjøpt byggris boil-in-bag, så det var bare å klippe opp to poser og helle oppi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå