AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #1 Del Skrevet 15. august 2011 Hei for to tre dager siden var jeg med en kamerat av meg. Husker ikke helt hva vi snakka om, men han sa at anal sex helt klart var best. Enda bedre enn å ta henne i fitta, også videre. Har også fått inntrykk av mange andre som liker å ta henne i rumpa istedenfor å ha "vanlig" vaginal sex. Skal bare nevnes at jeg aldri har prøvd anal sex, da jeg synes det virker ekkelt å stikke kuken inn i rumpa til en jente. Så er analsex bedre? Hvorfor er det bedre enn vaginal og visa versa. (Dette gjelder både for gutter/menn og jenter/damer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alva09 Skrevet 15. august 2011 #2 Del Skrevet 15. august 2011 Nå skal jeg si deg noe sprøtt! Hehe! Her i gården er det jeg som liker det mens mannen min ikke syntes noe om det, han syntes ikke det er ekkelt men bare liker det ikke så godt. Jeg syntes det bare rett å slett er kjempe deilig, det er mye lettere å oppnå orgasme også. Kan jo bare snakke for meg selv da. Så hvorfor gutter liker det er jeg ikke helt sikker på siden mannen min ikke syntes det er like bra som meg,men kan tenke meg at fantasien som styrer litt, pluss at det er trangere, en annen følese.. Ihvertall verd å prøve vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #3 Del Skrevet 15. august 2011 Nå skal jeg si deg noe sprøtt! Hehe! Her i gården er det jeg som liker det mens mannen min ikke syntes noe om det, han syntes ikke det er ekkelt men bare liker det ikke så godt. Jeg syntes det bare rett å slett er kjempe deilig, det er mye lettere å oppnå orgasme også. Kan jo bare snakke for meg selv da. Så hvorfor gutter liker det er jeg ikke helt sikker på siden mannen min ikke syntes det er like bra som meg,men kan tenke meg at fantasien som styrer litt, pluss at det er trangere, en annen følese.. Ihvertall verd å prøve vil jeg tro Ligger noe i det du sier der, tror jeg. Er vel mer fantasier om at du kan gå inn i en deilig og formfull rumpe som er det tennene. Husker også nå at han sa at det var mye tightere der som du beskrev. Kanskje jeg skal prøve det ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 15. august 2011 #4 Del Skrevet 15. august 2011 Smaken er som baken. Noen liker det, noen ikke. Det gjelder både kvinner og menn. Prøv hvis du har lyst, ellers lar du være 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 15. august 2011 #5 Del Skrevet 15. august 2011 Rent fysisk finner jeg stimulien betraktelig dårligere enn vaginalt (annet enn i selve inngangen). Psykisk sett er det noe helt annet og der tenningen ligger. Foretrekker vaginalt, men spriter opp med analt i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billcat Skrevet 15. august 2011 #6 Del Skrevet 15. august 2011 Delvis enig med Katten. Fysisk sett er det ikke noen forskjell jeg kan merke, det hele ligger i det psykiske. I en 'blindtest' kunne jeg ikke sagt hvilket hull jeg er i. Har skjedd i lle fall en gang jeg vet også. Nattepuling i halvsøvne, at det var i toeren jeg tok henne fikk jeg først vite da hun sa det dagen etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #7 Del Skrevet 15. august 2011 Så det er ikke så stor forskjell egentlig? Det går mest på det psykiske? Og analsex er som oftest ubehagelig i starten, og noen finner det ubehagelig sånn ellers? Tror ikke at jeg skal ah analsex med det første, men er jo selvfølgelig noe jeg i bakhodet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. august 2011 #8 Del Skrevet 15. august 2011 Tror ikke at jeg skal ah analsex med det første, men er jo selvfølgelig noe jeg i bakhodet.Analsex i bakhodet må da gjøre djevelsk vondt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2011 #9 Del Skrevet 15. august 2011 Analsex eller sugejobb er best. Penetrering av vagina er kjedelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alva09 Skrevet 15. august 2011 #10 Del Skrevet 15. august 2011 Skjønner jo at det rent fysisk ikke alltid er så stor forskjell, for guttene ihvertfall. Så hvis du da ikke fantaserer om dette eller ikke i det hele tatt har lyst til " å putte kuken i ræva på ei dame" ser jeg slett ikke poenget med å gjøre det heller. dette er jo veldig individuelt, jeg elsker det feks, men betyr ikke at det er bedre enn vaginal, noen ganger er jeg i det humøret, andre ganger frister det mer med vaginal sex. Begge deler er like bra! Mannen min tenner kun på det fordi jeg gjør, han elsker ånse meg opphisset, sånn de fleste er skrudd sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #11 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg er mann og synes analsex og vaginalsex føles litt forskjellig.. Analsexen er trangere, og utføres ofte litt annerledes enn vaginalsexen. Må være rolig i starten på begge, også kan mann intensivere aktiviteten etterhvert som mann kommer litt lengre inn i akten. Også har jeg lagt merke til at mann kommer lengre inn i rumpa enn i musa. Sånn har det vertfall vært for meg. Jeg har 21cm lang penis når den er helt stiv, og den kan jeg ta helt inn i rumpa på dama, mens jeg kan ikke ta den helt inn i musa på henne. Så kan man også komme inne i rumpa på dama uten at mann trenger å bekymre seg over at hun blir gravid, eller at mann må bruke kondom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #12 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg er jente og jeg liker det ikke så godt. Kjennes bare ut som jeg må drite en svær drit Blir for heavy med en svær penis inni der, men er greit med en finger og to av og til. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skuggfaks Skrevet 17. august 2011 #13 Del Skrevet 17. august 2011 Bestevenninna mi prøvde analsex uten avslappende spray eller glidemiddel og hun revna litt i hullet. Jeg hadde tenkt å kanskje prøve, men etter den historien styrer jeg langt unna. Så mitt tips (selv om jeg ikke har prøvd det selv) er GLIDEMIDDEL! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2011 #14 Del Skrevet 17. august 2011 Har nettopp i en alder av 35 hatt analsex for første gang. Trodde det skulle by på litt plunder eller være rett og slett umulig. Men neida, selv om jeg er over gjennomsnittlig stor (tror jeg da) så gikk det veldig bra. Brukte ikke annet glidemiddel enn "precum". Det som kanskje overasket meg mest var hvor greit det gikk å komme helt til bunns. I vagina vil bare kona ha den til bunns når hun rir, noe jeg synes er litt småkjipt.. Dette må utvilsomt være noe jenta kjenner mest forskjell på. For min del kjentes det temmelig likt ut, med unntak av litt overivrig *oioi.. Nå er jeg faktisk inni der!* tanke. Fikk litt flahback til første gang jeg hadde sex.. Til dere jenter, kjennes det veldig ulikt vaginal sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #15 Del Skrevet 17. august 2011 Har nettopp i en alder av 35 hatt analsex for første gang. Trodde det skulle by på litt plunder eller være rett og slett umulig. Men neida, selv om jeg er over gjennomsnittlig stor (tror jeg da) så gikk det veldig bra. Brukte ikke annet glidemiddel enn "precum". Det som kanskje overasket meg mest var hvor greit det gikk å komme helt til bunns. I vagina vil bare kona ha den til bunns når hun rir, noe jeg synes er litt småkjipt.. Dette må utvilsomt være noe jenta kjenner mest forskjell på. For min del kjentes det temmelig likt ut, med unntak av litt overivrig *oioi.. Nå er jeg faktisk inni der!* tanke. Fikk litt flahback til første gang jeg hadde sex.. Til dere jenter, kjennes det veldig ulikt vaginal sex? Ja, det gjør deg. Kjennes helt støffa, og som en må drite. I vagina er det bare.. digg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xremix Skrevet 16. januar 2024 #16 Del Skrevet 16. januar 2024 Analt kan være spennende og kjempe godt! Viktig å bruke god tid med massasje, kiling og kos med hele rompa og hullet. Er man ikke trygg/varm nok kan det fort bli en ubehagelig opplevelse. Selv elsker jeg å kose med rompa. Susse, rimme🤗 og fingre. Vil partner ha full pakke, får hun selvfølgelig det. Som mann blir jeg kjempe glad når ei dame tørr å leke litt der nede. Digger det. Glidemiddel, fingre, dildo, vibrator kan fort heve det flere hakk.... Kaviarhullet tåler utrolig store størrelser så lenge .an tar det i ro. Viktig at det ikke blir vær gang, da kan spenningen fort bli borte. 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #17 Del Skrevet 16. januar 2024 xremix skrev (1 time siden): Analt kan være spennende og kjempe godt! Viktig å bruke god tid med massasje, kiling og kos med hele rompa og hullet. Er man ikke trygg/varm nok kan det fort bli en ubehagelig opplevelse. Selv elsker jeg å kose med rompa. Susse, rimme🤗 og fingre. Vil partner ha full pakke, får hun selvfølgelig det. Som mann blir jeg kjempe glad når ei dame tørr å leke litt der nede. Digger det. Glidemiddel, fingre, dildo, vibrator kan fort heve det flere hakk.... Kaviarhullet tåler utrolig store størrelser så lenge .an tar det i ro. Viktig at det ikke blir vær gang, da kan spenningen fort bli borte. 🤗 Får du som mann sterkere orgasmer ved å få en dildo inn analt på deg selv? Anonymkode: 25312...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xremix Skrevet 16. januar 2024 #18 Del Skrevet 16. januar 2024 Det gjør jeg absolutt. Bare kos rundt hullet gjør det bedre, men med prostata massasje hever den orgasmen til et helt nytt nivå. Heldiggriser de som i framtiden opplever det for første gang😊 You have somethingvto look forward to🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #19 Del Skrevet 17. januar 2024 Det kjennes ut som en bæsj. Omtrent like interessant. Anonymkode: 2a5e3...dd8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #20 Del Skrevet 17. januar 2024 xremix skrev (4 timer siden): Analt kan være spennende og kjempe godt! Viktig å bruke god tid med massasje, kiling og kos med hele rompa og hullet. Er man ikke trygg/varm nok kan det fort bli en ubehagelig opplevelse. Selv elsker jeg å kose med rompa. Susse, rimme🤗 og fingre. Vil partner ha full pakke, får hun selvfølgelig det. Som mann blir jeg kjempe glad når ei dame tørr å leke litt der nede. Digger det. Glidemiddel, fingre, dildo, vibrator kan fort heve det flere hakk.... Kaviarhullet tåler utrolig store størrelser så lenge .an tar det i ro. Viktig at det ikke blir vær gang, da kan spenningen fort bli borte. 🤗 Hehe, nytt brukernavn🤭? Anonymkode: 4ff18...003 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå