DBM Skrevet 15. august 2011 #21 Skrevet 15. august 2011 (endret) Vi lever nå - ikke i fremtiden. Nå er det AppStore som er ledende. Hvorfor kjøpe en kopi, dersom mannen og barna ønsker seg originalen? Så det du sier er at et nettbrett har en levetid på kanskje maks et år? Dyr moro isåfall. Hvis du ikke har fulgt med i det siste, så har det kommet fram at iPad er en kopi av Samsungs bilderamme. Snakker vi boomerang? Endret 15. august 2011 av DBM
Henkie Skrevet 15. august 2011 #22 Skrevet 15. august 2011 (endret) Så det du sier er at et nettbrett har en levetid på kanskje maks et år? Dyr moro isåfall. Neida, men det er jo bare din gjetting som sier Android vil bli større...Dessuten DØR vel ikke iPad om Android-profetiene dine skulle slå til. Da er jo i så fall Android dødt nå...siden det er mindre? Hvis du ikke har fulgt med i det siste, så har det kommet fram at iPad er en kopi av Samsungs bilderamme. Snakker vi bomerang? Nei, vi snakker ikke boomerang. DENNE artikkelen er i dag 4 dager gammel, og den sier ihvertfall at Samsung snart må lage ting selv og ikke bare dilte etter Apple med kopiene sine. Endret 15. august 2011 av Henkie 1
DBM Skrevet 15. august 2011 #23 Skrevet 15. august 2011 (endret) Du glemte å kommentere at Apple kopierer Samsungs produkter. Og du skjønner jo også at Android vil bli større på nettbrett i tillegg til telefoner, hvis du tenker på antall produsenter, ulike prisklasser osv. I tillegg til de som allerede kjører Android eller vil satse på det, så får også RIM/Playbook støtte for Android-apps etter hvert. Vil man ha det beste nettbrettet så velger man 10.1. Er man opptatt av tastatur og laptop-funksjon så er Transformer best. Endret 15. august 2011 av DBM 1
Henkie Skrevet 15. august 2011 #24 Skrevet 15. august 2011 Du glemte å kommentere at Apple kopierer Samsungs produkter. Og du skjønner jo også at Android vil bli større på nettbrett i tillegg til telefoner, hvis du tenker på antall produsenter, ulike prisklasser osv. I tillegg til de som allerede kjører Android eller vil satse på det, så får også RIM/Playbook støtte for Android-apps etter hvert. Vil man ha det beste nettbrettet så velger man 10.1. Er man opptatt av tastatur og laptop-funksjon så er Transformer best. Tullball. Mann og barn til TS vil ikke ha en middelmådig kopi. De vil ha originalen. De vil ha iPad. Et riktig godt valg! Kan godt kommentere saken om de utdøende billedrammene, men ville da likt en link til saken - hvis du har? 1
Brukernavn Skrevet 16. august 2011 Forfatter #25 Skrevet 16. august 2011 Dersom dere har iPhone trengere dere ikke 3G.Da kan dere bare bruke telefonen som modem (superenkelt) Ahh, det visste jeg ikke. Takk for info! Da trenger vi ikke kjøpe med 3G, og det gjør jo at vi sparer en del! Etter alt jeg har lest både fra dere, men også som jeg har funnet frem til på internett etter å ha fått hjelp av dere så tenker jeg at jeg går for en Apple Ipad med 16GB eller 32GB uten 3G
Xtra_lilje Skrevet 16. august 2011 #26 Skrevet 16. august 2011 Bare til info: du får også kjøpt tastatur til Ipad. http://store.apple.com/no/browse/home/shop_ipad/ipad_accessories/keyboards
Susan Sto Helit Skrevet 16. august 2011 #27 Skrevet 16. august 2011 Bare til info: du får også kjøpt tastatur til Ipad. http://store.apple.com/no/browse/home/shop_ipad/ipad_accessories/keyboards Men ikke kjøp før du er sikker på at du trenger det. Jeg var sikker på at jeg ville ha tastatur, men etter 3 dager var ikke ting så uvant lenger, og siden har jeg ikke savnet tastatur.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #28 Skrevet 16. august 2011 Kan dere ikke ta denne iPad vs. Android diskusjonen ett annet sted! TS sier jo helt klart at det er iPad hun er ute etter. Å da begynne å diskutere Android er off-topic.
sofie777 Skrevet 16. august 2011 #29 Skrevet 16. august 2011 Hun sier faktisk at det ikke betyr noe hva det heter. Ipad var bare overskriften siden det er det vanligste, akkurat som mange kaller MP3-spillere iPod, selv om de kanskje kunne brukt et annet (og bedre???) merke. 1
DBM Skrevet 16. august 2011 #30 Skrevet 16. august 2011 Kan godt kommentere saken om de utdøende billedrammene, men ville da likt en link til saken - hvis du har? Tada! Og... Tada!
DBM Skrevet 16. august 2011 #31 Skrevet 16. august 2011 Dommen fra Tyskland er opphevet, Samsung fikk medhold. Samsung kan selge 10.1 fritt inntil videre.Kilde.
Henkie Skrevet 16. august 2011 #32 Skrevet 16. august 2011 Dommen fra Tyskland er opphevet, Samsung fikk medhold. Samsung kan selge 10.1 fritt inntil videre.Kilde. Av: Espen Irwing Swang Bombe...
Henkie Skrevet 16. august 2011 #33 Skrevet 16. august 2011 Tada! Og... Tada! Eh...to artikler hvor Samsung "spøker" med at iPad likner en billedramme... Hva holder du på med egentlig? Jeg gidder ikke dette mer. Vi blir aldri noensinne enige. Jeg liker epleprodukter. Du hater dem. Sånn kan vi egentlig bare ha det La TS velge det hun selv vil...eller rettere sagt, det mann og barn ønsker seg...
DBM Skrevet 16. august 2011 #34 Skrevet 16. august 2011 Vi kan gjerne droppe videre diskusjoner siden vi begge er såpass fastlåste. Men linkene er gull, de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå