Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2002 #1 Del Skrevet 14. mai 2002 Hadde for en 8 måneder siden et forhold til en mann jeg fortsatt er veldig glad i. Han bestemte seg for å bryte (av diverse årsaker) men hevdet enda han var veldig glad i meg - at det var nettopp derfor han brøt, fordi disse følelsene var for sterke. Ble veldig frustrert en period, sendte han lange mailer og meldinger, fikk svar på noen men etterhvert sluttet han helt å svare. Han hadde helt bestemt seg for å bryte. I dag er det 5 måneder siden jeg sist sendte han noen ord (som jeg da ikke fikk svar på). Kom plutselig på at han hadde bursdag, sendte han en gratulasjonsmelding i dag. Ventet ikke svar, men plutselig kom følgende melding: "tusen takk for hyggelig hilsen. jeg har det bare bra, og det håper jeg er tilfellet med deg og. Klem tilbake!" Vel... jeg lurer, skal jeg sende en melding til, eller er det best å la være? Synes det var stort at jeg fikk denne "klemmen", kan det hende han vil ta opp kontakten, men ikke tør pga så avvisende før? Lurer veldig ser dere, vil ikke "dumme" meg ut heller. Noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 14. mai 2002 #2 Del Skrevet 14. mai 2002 La mannen være i fred. Det at han sender en "takk for hilsen" sms, betyr bare at han viser vanlig høflighet. Ut fra det du skriver virker det ikke som han har følelser for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2002 #3 Del Skrevet 14. mai 2002 glad i meg, det vet jeg han er. (men desverre gift) lurer på om han ønsker ta opp kontakten igjen, men ikke tør pga den "brutale" måten han avsluttet. Ble så usikker pga "klemmen". (trenger ingen preke om utroskap og slikt nå - er kun ute etter å ha han som venn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 14. mai 2002 #4 Del Skrevet 14. mai 2002 Er man glad i noen, gir man dem frihet. La han få frihet til å oppsøke deg igjen om han ønsker ditt vennskap; han vet vel at det kun er det du ønsker. Har han "for sterke følelser", blir valget hans og ikke ditt, i og med at han er gift (og dette er ikke ment som noen pekefinger om utroskap eller lignende). Gi slipp... Så slipper du samtidig å miste din selvrespekt ved å presse deg på en som kanskje likevel ikke vil.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 14. mai 2002 #5 Del Skrevet 14. mai 2002 Synes Vibeke ga et godt svar. Og ang. dette med "klemmen"... Jeg tror det er veldig "typisk jente" å forsøke å tolke og analysere noe slikt. En "klem tilbake" via sms... Vel, jeg tror ikke jeg ville fått store forhåpninger var jeg deg. Om man først skal begynne å analysere så skriver han jo også ganske bestemt at "har det bra, og håper det er tilfellet med deg også." - med punktum, ikke spørsmålstegn.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2002 #6 Del Skrevet 14. mai 2002 Ære være Amanda for tolkningen hun gjør over. Hilsen en Mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2002 #7 Del Skrevet 14. mai 2002 ja tenkte på det der, han stilte jo ikke spørsmål. skal la det være, kanskje sende han en god sommerferie hilsen når den tid kommer. takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå