Gå til innhold

Flaut å kjøpe nattmat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har så lyst på et eller annet salt, chips kanskje. Tingen er bare at jeg føler meg litt hvis jeg kommer traskend bort til bensinstasjonen og kjøper meg en pose chips kl tre om natten. Tror dere de som jobber der reagerer på det eller er det bare jeg som tror de vil gjøre det? Mon tro hva de må tebke, hehe! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Survival
Skrevet

Herregud. Har du ikke større problemer enn det? :gjeiper:

• Liker 8
Skrevet

Nei det kan du godt gjøre, hender jeg kjører og kjøper meg en pølse midt på natta når jeg ikke får sove :fnise:

Tror ikke de tenker så mye om det jeg, sikkert mange som jobber til rare tider som er innom på natta også!

• Liker 2
Skrevet

Jeg har jobbet som nattevakt på bensinstasjonen. Og tro meg, nattsnacks er nokså vanlig. ;) Tenker ikke noe over det.

Skrevet

Herregud. Har du ikke større problemer enn det? :gjeiper:

Jo, har faktisk det! Livet mitt har for det meste gått nedover det siste året på grunn av depresjon og en del personlige problemer, så har forsovet større problemer å tenke på. Noen ganger er det deilig å bare tenke på noe annet, prøve å se en film og kanskje spise litt chips :sjenert: Veldig dum tråd, jeg vet! :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Nei, de er sikker vant til det :gjeiper:

Gjest Thessie!
Skrevet

Det er en grunn til at bensinstasjoner er åpen om natten. De er nok vant til det, det er jo mange som jobber på natten som er innom også :)

Skrevet

Så lenge du ikke kommer tassende i nattkjolen er det nok ingen som reagerer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror de som jobber på bensinstasjon ikke tenker et sekund over nattlige chipsspisere (annet enn at du kanskje har nachspiel og vil ha mer snacks), men heller legger merke til de som kjøper grillpølse hver dag kl. 13.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jo, har faktisk det! Livet mitt har for det meste gått nedover det siste året på grunn av depresjon og en del personlige problemer, så har forsovet større problemer å tenke på. Noen ganger er det deilig å bare tenke på noe annet, prøve å se en film og kanskje spise litt chips :sjenert: Veldig dum tråd, jeg vet! :sjenert:

Kjære deg, det er jo mest for sånne som oss at bensinstasjonene og kisokene har åpent nattestid: for at vi skal kunne ha et sted å gå til og kjøpe oss litt godteri og chips når vi har det som aller verst og trenger litt ro i sjela! Og de som jobber der nattestid er bare glad for at vi stikker innom for å kjøpe noe som kan gjøre oss godt for en liten stund, istedenfor å ikke tørre gå ut og bare bli liggende i senga og ha det leit. Have some mercy on yourself, vennen!

Endret av NuckingFutz
  • Liker 1
Skrevet

Haha. Jeg kjøper det jeg vil når jeg vil. Har troppet opp på bensinstasjon midt i uken midt på natten for å gjøre de merkeligste innkjøp. Råd: Ikke bry deg så mye om hva andre tenker. Det spiller da ingen rolle.

Skrevet

Nei vet du hva. Uansett om det er en hamburger eller en pose mini-gulrøtter, så er det ikke flaut å kjøpe på natterstid uansett.

Visst man da bestiller mat hjem istedet, er det også flaut? Hva må folk tro, at du sitter inne 24/7 hele året?

• Liker 1
Skrevet

De er vel bare glad til at det kommer noen kunder vil jeg tro...

Skrevet

Gikk du for å kjøpe noe, ts? :popcorn:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg gikk til nærmeste bensinstasjon i snøstorm midt på natten i fjor, bare for å kjøpe en pose ostepop :fnise: Tenkte at det kanskje virket litt teit å komme forblåst og full av snø, i oversized joggebukse, moonboots og enorm boblejakke i 2-3 tiden om natten, men den ostepoppen var så verdt det :ler:

• Liker 3
Skrevet

Jeg gikk til nærmeste bensinstasjon i snøstorm midt på natten i fjor, bare for å kjøpe en pose ostepop :fnise: Tenkte at det kanskje virket litt teit å komme forblåst og full av snø, i oversized joggebukse, moonboots og enorm boblejakke i 2-3 tiden om natten, men den ostepoppen var så verdt det :ler:

You crazy woman :tommelsmil::ler:

Skrevet

Gikk du for å kjøpe noe, ts? :popcorn:

Nei, gjorde ikke det. Bryr meg alt for mye hva folk synes, så det endte med at jeg droppet det. Tenkte å gå en tur nå, så kanskje jeg går innom bensinstasjonen på veien. Takk for tilbakemeldninger dere! :)

Skrevet

Det er ikke noe forskjell på å kjøpe chips om natten og om dagen. Nattjobber er så utbredt at folk har forskjellig døgnrytme.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som skulle være flaut med å kjøpe nattmat :klo: . Hva er du redd for at folk skal tenke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...