Gå til innhold

Innlegget er ikke for alle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dette innlegget er bare til dere som synes det er allright å bure inn narkomane bare fordi de er narkomane (pariakaste).

Siden forbrukere av hasj bare ser ut til å øke, må vi sette i gang enda strengere mottiltak. Usa er et vakkert land når det kommer til sånn, der har man f eks nektet cannabisnytere studielån og stipend. Årlig arresterer amerikanere 1.6 millioner narkotikamistenkte (bare tenk hva det genererer i arbeidsplasser) og en halv million soner fengsel (like mange som i 1980).

War against Drugs startet i 1975. Siden den gang har det kostet hundrevis av milliarder kroner, ”massevis av menneskeliv vil gå tapt.

John Walters, en mann som ikke ser forskjell på marihuana og heroin, mener legehjelp er en altfor «sympatisk» behandling av narkomane og ønsker all håndhevelse av narkolovene lagt under militær ledelse. John Ashcroft, som i 1999 foreslo inntil ti års fengsel for spredning av informasjon om narkotika på Internett, erklærte i sitt første intervju som justisminister: «Jeg ønsker å trappe opp krigen mot narkotika. Jeg vil fornye den. Jeg vil forfriske den, relansere den, om du vil.»

Hei jenter, les linken! Bli kunnskaprike søk andres meninger også. Berik dere ved å forholde dere til andre ting en kg, greit nok at dere trives her, det gjør jeg også, men det blir altfor ensforming å leve i andeby for alle er snille og det ikke finnes slemme rasister og andre nazister.... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...