AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Jeg har lenge fundert på om det eksisterer en slags ukultur i seksualitetsforumet. Mange av trådene startes av usikre mennesker, som ofte blir meiet ned av en haug med svar om at alt er normalt og at trådstarter er prippen. Kanskje er det mennesker med spesielle seksuelle interesser som oppsøker sexforumet? Uansett har jeg i det siste lagt merke til flere tråder som handler om hardhendt behandling fra menn, blant annet en som var bekymret for at en helt ny kjæreste virket voldelig. Mange av svarene er fra menn, "jeg ville behandlet deg hardere", "så lenge hun får sitt, skjønner jeg ikke at hun klager", etc. Men overraskende mange svar er også fra kvinner, "jeg liker å bli holdt nede", "han slo meg med flat hånd i ansiktet og jeg likte det" etc... Spørsmålet mitt er: Er det mange kvinner som faktisk har det sånn? Som liker å bli behandlet hardhendt/voldelig i senga? Tenkte å poste spørsmålet i dette forumet i stedet, som kanskje andre type brukere oppsøker...
catwar Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Jeg liker det også. Så lenge begge er trygge og vet når nok er nok, så er det greitt. Kan vere viktig å ha kodeord for STOPP. Men tenner på det jeg
Cathrine88 Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Hun som startet tråden du nevner var ikke redd for at hennes nye kjæreste var voldelig såvidt jeg husker. Hun likte at han var dominant i senga, men lurte på om det var mulig å være såpass dominant og også være forelsket. Jeg kan ikke huske at noen beskyldte henne for å være prippen, men tror det var flere dominante menn som sa at de var enda mer hardhendte uavhengig av om de var forelsket eller ikke. Og ja, det er mange, både menn og kvinner, som liker å bli behandlet hardhendt i senga. 2
Gjest Frk Sær Skrevet 14. august 2011 #6 Skrevet 14. august 2011 Tja, en ting er at det er tennende og opphissende, og meget digg under avtalt rollespill/BDSM-lek, noe helt annet er en mann som gjør slikt de første gangene man har sex med hverandre, før man kjenner hverandre godt og stoler fullt på den andre parten. Jeg hadde iallefall kommet meg fort ut døra hadde jeg opplevd noe sånn! 1
Antlers Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 Jeg liker at mannen har kontroll, og tenner på at han er sterkere enn meg, men det forutsetter jo at vi kjenner hverandre godt. Å bli holdt nede oppleves for meg som trygt, ikke hardhendt/voldelig, men jeg hadde aldri akseptert slag i ansiktet som en del av sexen. Jeg liker det litt hardhendt innimellom, men aldri voldelig. Helt greit at folk har forskjellige preferanser, men første gangen er uansett ikke det rette tidspunkt å skrike "Who's your daddy, bitch", dra partneren hardt i håret, eller slå med flat hånd sånn helt ut av det blå - da skal man i så fall ha klarert på forhånd at vedkommende ønsker slik behandling. Jeg har lagt merke til det samme som deg, og synes det er rart å tenke på hvor mange som føler at de (og andre(!)) ikke har et fullverdig sexliv uten å blande inn tissing på/i andres kropp, hyppig analsex, hjelpemidler, gurgling av sperm og generell mishandling. Vanlig sex = du kommer til å miste mannen din i løpet av kort tid, virker det som. Plager meg ikke om "Marie" elsker å gurgle sperm, eller om "Rita" nyter å få seg en ørefik, men synes det er sykt å presentere det som mainstream, eller fasiten for et sunt og godt sexliv. Presset er enormt i dag, særlig for de unge, og mange gjør dessverre mye de ikke har lyst til. 11
FantasDick Skrevet 14. august 2011 #8 Skrevet 14. august 2011 Jeg liker "vold" i senga så lenge det er med en partner jeg stoler på og har det bra sammen med. 1
Ethereal Skrevet 14. august 2011 #9 Skrevet 14. august 2011 Jeg liker ikke vold i senga. Jada, kjæresten kan godt ta meg hardt, men det er stor forksjell på det og å holde meg nede, slå osv. 1
Gjest Squill Skrevet 15. august 2011 #10 Skrevet 15. august 2011 Jeg liker at mannen har kontroll, og tenner på at han er sterkere enn meg, men det forutsetter jo at vi kjenner hverandre godt. Å bli holdt nede oppleves for meg som trygt, ikke hardhendt/voldelig, men jeg hadde aldri akseptert slag i ansiktet som en del av sexen. Jeg liker det litt hardhendt innimellom, men aldri voldelig. Helt greit at folk har forskjellige preferanser, men første gangen er uansett ikke det rette tidspunkt å skrike "Who's your daddy, bitch", dra partneren hardt i håret, eller slå med flat hånd sånn helt ut av det blå - da skal man i så fall ha klarert på forhånd at vedkommende ønsker slik behandling. Jeg har lagt merke til det samme som deg, og synes det er rart å tenke på hvor mange som føler at de (og andre(!)) ikke har et fullverdig sexliv uten å blande inn tissing på/i andres kropp, hyppig analsex, hjelpemidler, gurgling av sperm og generell mishandling. Vanlig sex = du kommer til å miste mannen din i løpet av kort tid, virker det som. Plager meg ikke om "Marie" elsker å gurgle sperm, eller om "Rita" nyter å få seg en ørefik, men synes det er sykt å presentere det som mainstream, eller fasiten for et sunt og godt sexliv. Presset er enormt i dag, særlig for de unge, og mange gjør dessverre mye de ikke har lyst til. Som om jeg skulle skrevet det selv. Det hender jeg tar noen runder med "bank" i seksualitetsforumet for å støtte dem som ønsker vanlig sex og vil bli behandlet bra. Forumet er ikke sunt for alle de unge som oppsøker slike forum for å lære.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #11 Skrevet 15. august 2011 Jeg blir fullstendig avtent av vold i senga, og vold andre steder. Vold er en ikke-ting for meg. 5
Cathrine88 Skrevet 15. august 2011 #12 Skrevet 15. august 2011 Som om jeg skulle skrevet det selv. Det hender jeg tar noen runder med "bank" i seksualitetsforumet for å støtte dem som ønsker vanlig sex og vil bli behandlet bra. Forumet er ikke sunt for alle de unge som oppsøker slike forum for å lære. Men det er jo mange former for sex som er vanlig? Jeg er enig i at man ikke skal føle seg tvunget til å gjøre noe man ikke vil selv, men det må være lov til å diskutere noe som kanskje ikke havner innenfor alles definisjon av "vanlig".
Gjest Squill Skrevet 15. august 2011 #13 Skrevet 15. august 2011 Men det er jo mange former for sex som er vanlig? Jeg er enig i at man ikke skal føle seg tvunget til å gjøre noe man ikke vil selv, men det må være lov til å diskutere noe som kanskje ikke havner innenfor alles definisjon av "vanlig". Dette er jeg helt enig med deg i! Men jeg føler ofte at det er veldig høy takhøyde for å diskutere ganske spesielle seksuelle preferanser, mens det ikke er spesielt høy takhøyde for folk som liker "vanlig" sex og ikke liker det for vilt. Jeg føler at nesten hver gang noen starter en tråd om at de føler seg presset til å ha analsex, voldelig sex etc går mange av svarene ut på at dette må trådstarter tåle eller takle eller vende seg til.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #14 Skrevet 15. august 2011 Nah, jeg tenner ikke på "vold" eller at han bruker fysisk makt. Liker at han bærer meg, jeg har en kjæreste som er 193 cm og 100 kg :D Da blir jeg en liten dame i hans armer. Stor og sterk kropp, men han bruker den ikke til sin fordel på en måte som gjør at han dominerer, og han er bare øm. Ømhet tenner jeg noe ekstremt på.
sequin Skrevet 15. august 2011 #15 Skrevet 15. august 2011 Dominerende tenner jeg på, men ikke vold. Det er godt og trygt at han er sterk og kan bruke litt hersking med kroppen, men håndflater mot ansikt og maktteknikker liker jeg ikke. 1
Cathrine88 Skrevet 15. august 2011 #16 Skrevet 15. august 2011 Dette er jeg helt enig med deg i! Men jeg føler ofte at det er veldig høy takhøyde for å diskutere ganske spesielle seksuelle preferanser, mens det ikke er spesielt høy takhøyde for folk som liker "vanlig" sex og ikke liker det for vilt. Jeg føler at nesten hver gang noen starter en tråd om at de føler seg presset til å ha analsex, voldelig sex etc går mange av svarene ut på at dette må trådstarter tåle eller takle eller vende seg til. Ja, da ser jeg poenget ditt. Jeg kom nok selv med en del litt for bastante uttalelser når det gjaldt en som løp for å vaske hendene hver gang han hadde tatt på dama. Av og til blir man nok litt vel engasjert.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #17 Skrevet 15. august 2011 Jeg tenner ikke på vold, men liker at han holder meg tett fast og det gjør ingenting om jeg ikke kan flytte på meg. Men det betyr ikke at jeg liker S/M - rett og slett en liten rollefantasi der han spiller en sterkere rolle. Ville ikke funket om jeg ikke stolte på ham eller det gjorde vondt. Og han liker at jeg er liten og han kan "ta meg med storm" og ta det han vil ha. Men alt med måte. Vi er begge "vanilla" og trives med det. Det er kanskje slik at de som liker det hardere også føler mer for å forsvare seg av en eller annen grunn. Selv om det ene er like godtatt som det andre. Jeg har ingen planer om å utforske mer enn det jeg allerede gjør. Det er da forskjell på folk!
*Mocca* Skrevet 15. august 2011 #18 Skrevet 15. august 2011 Jeg liker det hvertfall, men det finnes såklart en grense for hvor mye og hardt som er greit... Litt prøving og feiling må til, og man må såklart si ifra med en gang det er noe man ikke liker.... eller liker såklart!
Rosalie Skrevet 15. august 2011 #19 Skrevet 15. august 2011 Nei, eg liker ikkje å bli dominert og nei, eg liker ihvertfall ikkje SM.
Gjest Katten. Skrevet 15. august 2011 #20 Skrevet 15. august 2011 Jeg var vel den som skrev at jeg ville behandlet henne enda hardere. Røff sex er noe som krever tillit, men mest av alt: evnen til å lese signaler fra partneren. Veldig mange liker det røft, men alle har forskjellige grenser. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå