rakianne Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 HAr fått sånn valg liste i posten fra den norske kirke. BAkpå står det at det at stemmeberettige til valget er medlemmer av den norske kirke. Men- mannen min er ikke medlem og har likevel fått dette i posten! Hvordan går det an?
Lykkelitenen Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Jeg fikk i år også, etter å ha meldt meg ut to (2!!) ganger Blir så irritert! Første gangen kunne jeg forstå at det var en feil og meldte meg ut, igjen, men nr 2? Grrrr...!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Det er nok en feil fra deres side. Mener det står noe på stemmeseddelen om hvor man kan henvende seg hvis man har fått seddelen uten at man er medlem av statskirka - oppfordrer han til å gjøre det.
Lykkelitenen Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 (endret) Så jeg kan ha fått seddelen med uhell og ikke fordi utmeldingen min ikke er blitt registrert, slik som forrige gang? Jeg kastet seddelen, så tror jeg må ta kontakt og dobbelsjekke at jeg ikke står som medlem fortsatt Endret 14. august 2011 av Lykkelitenen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå