Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

detta syns jeg er skikkelig kleint å ta opp,men nå må jeg faktisk vite om det bare er meg,eller om andre "sliter"med det samme!!! :sjenert: jeg sliter litt med den orgasmebiten...hvis jeg skal få orgasme under ett samleie,så skjer det kun hvis klitoris blir stimulert..tror jeg har fått orgasme 1 gang under akten..å har da hatt samme mann i 9,5 år,så ja det har jo blitt en del runder..men jeg vet ikke om det er fordi jeg ikke klarer å slappe av,for at jeg bare tenker på hvor godt partneren skal ha det,eller er det no annet som ikke funker her???(å dette gjelder jo også da ikke bare med det forholdet her..)har hatt noen før å...å størrelse på penis har ikke hatt no virkning på det..er det fler,eller bare meg???eller har noen no bra tips???takker så mye på forhånd!! :takke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøve we-vibe?

Skrevet

sorry det kom litt feil ut...får kun orgasme hvis partneren eller jeg selv tar seg av den...(skjønte nok hva jeg mente :gjeiper: )

Skrevet

hva er det??

en dings som vibrerer mot klitoris og g-punkt samtidig som gubben er inne i deg. Jeg er elendig til å forklare, men jeg får heller ikke orgasme uten at klitoris blir stimulert.

Skrevet

å takk for det!!!!har bare trodd at det er meg jeg!!alle snakker jo om at de kommer i hytt å gevær!!!har liksom aldri vært der da...men takk for tipset!!

Skrevet

å takk for det!!!!har bare trodd at det er meg jeg!!alle snakker jo om at de kommer i hytt å gevær!!!har liksom aldri vært der da...men takk for tipset!!

Høh, tomt skryt eller så er de et veldig heldig mindretall.

Du er ikke den eneste, trøst deg med det. :fnise:

Skrevet

hehe ja skjønner hva du mener.. :fnise: men jeg syns det er så fælt av å til..også spør han meg hva han gjøre..??tja..si det.. :sjenert: hadde jeg visst det kunne jeg vel gitt han ett svar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...