AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Begynner å nærme seg bursdag for minsten her i hus. Vi har en stor familie, så jeg får ikke plass til alle samtidig, men har tenkt å ha "åpent hus" hele dagen. Så får de komme å gå som de vil. Men hva serverer man som kan stå fremme hele dagen, som både er voksen- og barnevennlig? Gele, kake osv er greit, men jeg føler jeg må ha noe skikkelig mat også..
Gjest Survival Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Ost og skinkehorn, Calzoner, grove rundstykker med pålegg.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Rundstykker skal jeg lage Også kanskje lage noen toast? Det er jo raskt å lage når det kommer nye gjester, og holder seg kanskje litt varm visst de ligger under alu.folie?
Campanula Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Hva med å lage en enkel gryterett som du kan ha stående på lunk på komfyren? Bare å spe den litt ut av og til når den tykner Eller eventuelt kjøttsuppe eller noe?
Jade Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 Hvis du skal ha åpent hus hele dagen, så ville jeg ikke hatt varmmat... Da bør du heller ha et fastsatt tidspunkt på middagsmaten. Tenker på bakterier osv. Middag kan de vel spise før eller etter at de er hos deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå