AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 1. Hvor gammel er du? 2. Hvor høy(i cm)er du? 3. Hvordan barberer du fitta? 4. Hvor mange har du ligget med? 5. når hadde du sex(samleie)sist? 6. fikk du klitorisorgasme? 7. hvilken sex-stilling fikk du orgasme i? 8. har du noen gang fått orgasme under samleie? 9. one night stand? med en venn? eller i fast forhold? 10. hvilken sex-stilling liker du best? 11. Hvor gammel var du da du hadde sex første gang? 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 1: 24 2: 170 3: med høvel 4: 12 5: i April 6: Ja 7: Han tok meg i doggy, mens han brukte fingrene på å stimulere klitoris. 8: Ja. 9: aldri hatt ons, gode pulevenner og forhold. 10: liker å ri mens gutten sitter, kommer lett da. 11: var 14.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 1. Hvor gammel er du? - 18år. 2. Hvor høy(i cm)er du? - 167 ca. 3. Hvordan barberer du fitta? - Helt glatt sånn ca. 4. Hvor mange har du ligget med? - én person. 5. når hadde du sex(samleie)sist? - 12timer siden ca. 6. fikk du klitorisorgasme? - Ja. 7. hvilken sex-stilling fikk du orgasme i? - "liggende doggy"-ish. 8. har du noen gang fått orgasme under samleie? - Ja. 9. one night stand? med en venn? eller i fast forhold? - Fast forhold. 10. hvilken sex-stilling liker du best? - Varierer, men liker; Doggy, "liggende doggy", Misjonær med beina på hans skuldre og skje. 11. Hvor gammel var du da du hadde sex første gang? - 16år og 3uker.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 1. 21 2. 160 3. Barberer bikinilinja og lar det stå igjen en trekant (spissen oppover) framme. Resten stusses bare. 4. 10 5. i gårkveld 6. ja 7. en variant av doggy 8. ja, ofte 9. er i fast forhold 10. jeg har ikke noen bestemt favoritt, elsker det aller meste 11. 15
Niennas Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 1. Hvor gammel er du? 22 år 2. Hvor høy(i cm)er du? 160 cm 3. Hvordan barberer du fitta? Bytter på, noen ganger bare bikinilinja, andre ganger glattbarbert, andre ganger bare en stripe 4. Hvor mange har du ligget med? Har ikke tellinga, men et sted mellom 20-30. 5. når hadde du sex(samleie)sist? På fredag (2 dager siden) 6. fikk du klitorisorgasme? Når jeg hadde sex sist? Ja. 7. hvilken sex-stilling fikk du orgasme i? Misjonær 8. har du noen gang fått orgasme under samleie? Ja, men ikke vaginal, bare ved å massere klitoris. 9. one night stand? med en venn? eller i fast forhold? fast forhold, vi er forsåvidt gift. 10. hvilken sex-stilling liker du best? Doggy 11. Hvor gammel var du da du hadde sex første gang? 13
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #6 Skrevet 14. august 2011 1. Hvor gammel er du? Noenogtredve 2. Hvor høy(i cm)er du? 174 3. Hvordan barberer du fitta? Tar bare bikinikanten, resten får gro som det vil 4. Hvor mange har du ligget med? Rundt 15 stykker 5. når hadde du sex(samleie)sist? To dager siden 6. fikk du klitorisorgasme? Ja 7. hvilken sex-stilling fikk du orgasme i? Flere stillinger, bl.a. misjonæren og når jeg red ham 8. har du noen gang fått orgasme under samleie? Stort sett hver gang 9. one night stand? med en venn? eller i fast forhold? Fast forhold. 10. hvilken sex-stilling liker du best? Liker ikke en stilling bedre enn den andre så lenge jeg nyter 11. Hvor gammel var du da du hadde sex første gang? 13 år
katt1 Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 Hva får dere til og svare på disse greiene her???? 15
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #8 Skrevet 14. august 2011 Hva får dere til og svare på disse greiene her???? Tja, vi er anonyme.. 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #9 Skrevet 14. august 2011 1. Hvor gammel er du? 22 år 2. Hvor høy(i cm)er du? 170 cm 3. Hvordan barberer du fitta? Helst brasiliansk voks i salong, ellers med høvel. Enten alt, eller en liten stripe igjen 4. Hvor mange har du ligget med? 9 stk 5. når hadde du sex(samleie)sist? Halvannen måned siden 6. fikk du klitorisorgasme? Nei 7. hvilken sex-stilling fikk du orgasme i? Fikk ikke orgasme ved siste omgang sex 8. har du noen gang fått orgasme under samleie? Ja 9. one night stand? med en venn? eller i fast forhold? Kun fått orgasme sammen med mann i fast forhold (ved siden av å ha fått det alene, selvsagt) 10. hvilken sex-stilling liker du best? Avhengig av partner 11. Hvor gammel var du da du hadde sex første gang? 15 år
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #10 Skrevet 14. august 2011 1. Hvor gammel er du? - 21 2. Hvor høy(i cm)er du? - 157 3. Hvordan barberer du fitta? - Tar alt, glattbarbert 4. Hvor mange har du ligget med? - ca. 20 5. når hadde du sex(samleie)sist? - I går 6. fikk du klitorisorgasme? - Jepp 7. hvilken sex-stilling fikk du orgasme i? - Jeg fikk når han slikka meg 8. har du noen gang fått orgasme under samleie? - Ja 9. one night stand? med en venn? eller i fast forhold? - Er i fast forhold nå. 10. hvilken sex-stilling liker du best? - Doggy og forskjelligevarianter av misjonær 11. Hvor gammel var du da du hadde sex første gang? - 13
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #11 Skrevet 14. august 2011 1. Hvor gammel er du? 21 2. Hvor høy(i cm)er du? 163 3. Hvordan barberer du fitta? Glatt 4. Hvor mange har du ligget med? 6 5. når hadde du sex(samleie)sist? 3 måneder siden 6. fikk du klitorisorgasme? Husker ikke 7. hvilken sex-stilling fikk du orgasme i? - 8. har du noen gang fått orgasme under samleie? Ja 9. one night stand? med en venn? eller i fast forhold? Kjæreste 10. hvilken sex-stilling liker du best? Bakfra 11. Hvor gammel var du da du hadde sex første gang? 18
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #12 Skrevet 14. august 2011 1. Hvor gammel er du? 29 2. Hvor høy(i cm)er du? 163 3. Hvordan barberer du fitta? forskjellig, liker å variere 4. Hvor mange har du ligget med? 6 5. når hadde du sex(samleie)sist? i går 6. fikk du klitorisorgasme? nei 7. hvilken sex-stilling fikk du orgasme i? - 8. har du noen gang fått orgasme under samleie? ja, men bare ved å stimulere klitoris 9. one night stand? med en venn? eller i fast forhold? fast forhold 10. hvilken sex-stilling liker du best? avhenger av partner og hvordan han kjennes ut 11. Hvor gammel var du da du hadde sex første gang? 16
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #13 Skrevet 14. august 2011 1. Hvor gammel er du? 21 2. Hvor høy(i cm)er du? 1.70 3. Hvordan barberer du fitta? glatt 4. Hvor mange har du ligget med? 63 5. når hadde du sex(samleie)sist? idag 6. fikk du klitorisorgasme? ja 7. hvilken sex-stilling fikk du orgasme i? doggy 8. har du noen gang fått orgasme under samleie? ja 9. one night stand? med en venn? eller i fast forhold? fast forhold 10. hvilken sex-stilling liker du best? alle er gode med en god partner 11. Hvor gammel var du da du hadde sex første gang? 13
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #14 Skrevet 14. august 2011 1. Hvor gammel er du? 21 2. Hvor høy(i cm)er du? 160 3. Hvordan barberer du fitta? Som oftest glatt. 4. Hvor mange har du ligget med? Mange nok.. Men slutt på den tiden nå. 5. når hadde du sex(samleie)sist? I går. 6. fikk du klitorisorgasme? Ja. 7. hvilken sex-stilling fikk du orgasme i? Det var misjonær med beina på skuldrene til partneren... 8. har du noen gang fått orgasme under samleie? Ja 9. one night stand? med en venn? eller i fast forhold? Fast forhold. 10. hvilken sex-stilling liker du best? Liker variasjon. 11. Hvor gammel var du da du hadde sex første gang? Med en annen var jeg 14 år. Med meg selv husker jeg ikke første gang.
Hugtatt Skrevet 14. august 2011 #15 Skrevet 14. august 2011 1. Hvor gammel er du? - 20 år 2. Hvor høy(i cm)er du? - 172 3. Hvordan barberer du fitta? - Med høvel, tar alt. 4. Hvor mange har du ligget med? - 4 5. når hadde du sex(samleie)sist? - I morges 6. fikk du klitorisorgasme? - Nei 7. hvilken sex-stilling fikk du orgasme i? - Misjonær? (skjønte ikke spm) 8. har du noen gang fått orgasme under samleie? - Ja 9. one night stand? med en venn? eller i fast forhold? - Fast forhold 10. hvilken sex-stilling liker du best? - Misjonær eller doggy. 11. Hvor gammel var du da du hadde sex første gang? - 16
Rainbow Skrevet 14. august 2011 #16 Skrevet 14. august 2011 (endret) ,, Endret 22. mai 2012 av Rainbow81
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #17 Skrevet 14. august 2011 1. Hvor gammel er du? Jeg er 17 år 2. Hvor høy(i cm)er du? Jeg er 165 cm 3. Hvordan barberer du fitta? Glattbarbert 4. Hvor mange har du ligget med? 3 5. når hadde du sex(samleie)sist? 4 dager siden 6. fikk du klitorisorgasme? Nei 7. hvilken sex-stilling fikk du orgasme i? Fikk ikke orgasme 8. har du noen gang fått orgasme under samleie? Nei 9. one night stand? med en venn? eller i fast forhold? Jeg er i ett fast forhold 10. hvilken sex-stilling liker du best? Liker best når jeg sitter oppå han og han ''jobber''. Eller når jeg ligger på rygg med noen puter under meg. 11. Hvor gammel var du da du hadde sex første gang? Jeg hadde nettopp fylt 15 år.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #18 Skrevet 14. august 2011 1. Hvor gammel er du? 28 2. Hvor høy(i cm)er du? 168 3. Hvordan barberer du fitta? Flystripe 4. Hvor mange har du ligget med? Gidder ikke telle, mange 5. når hadde du sex(samleie)sist? 2 dager siden 6. fikk du klitorisorgasme? Hell yeah 7. hvilken sex-stilling fikk du orgasme i? Doggy 8. har du noen gang fått orgasme under samleie? Ja, veldig ofte 9. one night stand? med en venn? eller i fast forhold? Ja noe sånnt..hehe 10. hvilken sex-stilling liker du best? Doggy! 11. Hvor gammel var du da du hadde sex første gang? 16
Gjest pepsimaxpower Skrevet 14. august 2011 #19 Skrevet 14. august 2011 1. Hvor gammel er du? 20 2. Hvor høy(i cm)er du? 175 3. Hvordan barberer du fitta? alt vekk 4. Hvor mange har du ligget med? 18 5. når hadde du sex(samleie)sist? nesten seks timer siden 6. fikk du klitorisorgasme? Nei 7. hvilken sex-stilling fikk du orgasme i? Doggy 8. har du noen gang fått orgasme under samleie? Ja 9. one night stand? med en venn? eller i fast forhold? Fast forhold 10. hvilken sex-stilling liker du best? I 1 ern doggy, i 2 ern sitte oppå. 11. Hvor gammel var du da du hadde sex første gang? 15
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #20 Skrevet 14. august 2011 1. Hvor gammel er du? 24 2. Hvor høy(i cm)er du? 163 3. Hvordan barberer du fitta? Noen ganger bare bikinilinja, noen ganger alt, noen ganger bare området rundt selve klitoris og leppene. 4. Hvor mange har du ligget med? 23-25 (Jeg vet nøyaktig nr, men forskjell på hva folk vil si er "å ha ligget med".) 5. når hadde du sex(samleie)sist? Tirsdag. Bah.. Lenge siden. 6. fikk du klitorisorgasme? Jepp. 7. hvilken sex-stilling fikk du orgasme i? Misjonær. 8. har du noen gang fått orgasme under samleie? Før, aldri. Men med min kjæreste nå: Nesten alltid. 9. one night stand? med en venn? eller i fast forhold? Fast forhold. 10. hvilken sex-stilling liker du best? Lav doggy. 11. Hvor gammel var du da du hadde sex første gang? 16.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå