Gjest anonym2233 Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Hei, Nå vet ikke jeg om dette er det riktige kategorien, men jeg har fått et kjempe stort problem! Farget håret mitt i dag, etter flere timer så jeg hadde tilfeldigvis klart å søle på døra, skapdøren og inne på badet.. Har noen gode tips/ råd på hvordan jeg kan få dette fjernet? Leier leiligheten, så blir litt dumt å få det trukket fra depositumet.... eller noe sånt:) Takk takk!! Ps: Har prøvd til så, Zalo, Jif, WhiteSprit.... =/
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Det kommer litt an på hva slags underlag du har sølt på.
Gjest anonym2233 Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Det kommer litt an på hva slags underlag du har sølt på. Hmmm, det er vanlig kjøkken skap og "stue" dør Er ikke maling, men det er sånn "tapet" på døren snn ..helt vanlig dør... som ikke er malt:) Men er tre ja..
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Hei, Nå vet ikke jeg om dette er det riktige kategorien, men jeg har fått et kjempe stort problem! Farget håret mitt i dag, etter flere timer så jeg hadde tilfeldigvis klart å søle på døra, skapdøren og inne på badet.. Har noen gode tips/ råd på hvordan jeg kan få dette fjernet? Leier leiligheten, så blir litt dumt å få det trukket fra depositumet.... eller noe sånt:) Takk takk!! Ps: Har prøvd til så, Zalo, Jif, WhiteSprit.... =/ Hei! Prøv "magic eraser", sånn hvit svamp, finnes i vanlige dagligvarebutikker. Har reddet mye interiør med den
Gjest anonym2233 Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 Hei! Prøv "magic eraser", sånn hvit svamp, finnes i vanlige dagligvarebutikker. Har reddet mye interiør med den Skal prøve den Takk takk!
Miss MImm Skrevet 13. august 2011 #6 Skrevet 13. august 2011 Nille har en bra flekkfjernersvamp. Evt også enkelte wipes beregnet for bleiebarn tar også de merkeligste flekker.
Gumman87 Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 Jeg fikk av med neglelakkfjerner en gang..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå