Gå til innhold

Flax-kalender eller 24 Flax-lodd


Grooo

Anbefalte innlegg

I tillegg til Freia sjokoladekalenderen jeg fikk av mannen har jeg tenkt å kjøpe Flax til adventstiden..

Men spørsmålet nå er:

Skal jeg kjøpe Flax-kalender, eller 24 Flax-lodd? Hva er egentlig sannsynligeten for å vinne noe om en har 24 lodd??? Må da være mulig å "tjene inn" det man har gitt i alle fall?

Kalenderen koster 50 kr, og der kan man vinne inntil 500.000 kr. Vanlig Flax-lodd koster 20 kr stykk, og der kan man også vinne inntil 500.00 kr pr lodd...

Hm.. Eller skal jeg kanskje kjøpe litt forskjellige lodd? Feks noen vanlige Flax, noen Bingo-Flax, Farao-Flax osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Er det ikke flere som synes det var mye morsommere da du måtte samle hele adventstiden istedenfor å få vite det hver dag. Særlig om du har vunnet en sum som ikke er en totalpremie. Da må du jo vinne en gang til da, og hele spenningen er hvilken dag...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke flere som synes det var mye morsommere da du måtte samle hele adventstiden istedenfor å få vite det hver dag. Særlig om du har vunnet en sum som ikke er en totalpremie. Da må du jo vinne en gang til da' date=' og hele spenningen er hvilken dag...[/quote']

Tror det er sånn samlekalender i år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flax-julekalenderen er sånn i år at man har en vinnersjanse hver dag. Er fremdeles litt usikker på hva jeg skal velge... 24 lodd koster jo litt mer, men jeg tror sjansen til å vinne er større da også. En bunke på 24 flakslodd høres virkelig fristende ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal kjøpe flax-kalender i år også, en til meg og en til "vennen min". Kjenner de som jukser og skraper alt med en gang, men det gjør IKKE jeg altså - hele morroa med julekalender er jo å åpne/skrape hver dag.

Jeg må nok ha en sjokoladekalender også. Det er da lov å være litt barnslig sånn før jul (forsåvidt lov hele året det da :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med 20 Flax-lodd til de "vanlige dagene" og 4 måneds-flax til søndagene. 500 kr ble det, så er det bare å krysse fingrene for at det blir lønnsomt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å få Flax-kalender av svigers og det synes jeg er veldig stas :). Har dessverre ikke vunnet storpremien ennå :(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Gjest_André_*

Jeg har flax kalender nå ;) xD Har skrapa hele allerede da, men jeg vant ingenting.. Men det er sånn at du kan vinne én pengesum hver eneste dag, mens du i tilegg får forskjellige symboler hver eneste dag, som du til slutt (eller for hver dag) teller opp, og så ser du om du har vunnet noe på den fronten evt. også. Og da står det bak på kalenderen om hvor mange f.eks rever du må ha for å vinne f.eks 50.000 kr. ;) Skjønner ?? Hehe xD 50 kr koster jo det loddet.. ( Man blir extra frista til å skrape hele kalenderen med en gang, når det er så mange luker, og det involverer penger :) Jeg var liksom én " hytte " unna å vinne 500.000 kr.. Så det er vel ganske typisk sånn ;) Men men... Sånn er jo livet...

Hehe.. xD Håper dere skjønte noe av dette rotet mitt, her ;) Haha xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...