Gå til innhold

Bleke anal med sitron


Gjest 96

Anbefalte innlegg

...og hvis en da i tillegg plusser på med noen oppkuttede, sviende hvitløksstaver i innertieren mens en ligger der (for å riktig kjenne at en lever) og bleker seg til den ønskede mikkel jakkson-kulør, har en antagelig også gitt naboene noe å snakke om resten av året. Det er en god ting å bidra til at naboene snakker sammen og får et tett og godt naboforhold over stakittene. Lykke til. :)

Du er et godt menneske du, Margareth. Tenk å være så opptatt av at naboene skal ha det bra. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må huske å hele tiden snu deg langsomt etter sola da så den skinner helt ned i dalen.

Kan også være en idé å bruke en grillklype for å holde skinkene fra hverandre, så slipper man å bli sliten i hendene. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også være en idé å bruke en grillklype for å holde skinkene fra hverandre, så slipper man å bli sliten i hendene. :)

Nå ble bildene i hodet mitt ganske hysteriske etterhvert. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

For å bleke håret med sitron må man vel nødvendigvis sitte med det i sola etterpå?

Tenkt å ligge i sola med ræva i været store deler av morgendagen?

Jeg fikk noen fine bilder inne i hodet mitt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

For å bleke håret med sitron må man vel nødvendigvis sitte med det i sola etterpå?

Tenkt å ligge i sola med ræva i været store deler av morgendagen?

Så slitsomt det må være å holde skinkene fra hverandre i timevis, forat solen riktig skal komme til :skratte: .

Edit: Jeg så at en annen hadde skrevet noe tilsvarende.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble bildene i hodet mitt ganske hysteriske etterhvert. :gjeiper:

haha! her og :fnise:

Trøster meg med at disse bildene er bedre enn de jeg fikk fra "Kukost"tråden :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for potensielt helsefarlige råd.

Bond, mod

Spørsmål og kommentarer om moderering tas på PM

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at folk bryr seg. Er jo gøy å vifte med ræva og så ser fyren en brun ring. :gjeiper: Tviler på at han bryr seg i kåtens galskap. Dere menn er så herlig enkle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

Tenk at folk bryr seg. Er jo gøy å vifte med ræva og så ser fyren en brun ring. :gjeiper: Tviler på at han bryr seg i kåtens galskap. Dere menn er så herlig enkle!

Pfft.... Jeg sjekker alltid rompa vel og nøye.. Er bare å få bleiket med en gang, ellers blir det ikke noe stokk å få!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

:skratte: ...... bleke analåpningen med sitron?.... :skratte:

Bleke det området uansett hva man bruker eller om man går til profesjonelle blir for meg noe totalt idiotisk.

Det er HELT NORMALT å være litt brun/mørk der bak. Om en mann skulle bli avtent pga noe slikt, så kan jeg garantere at det ikke hadde vært noen mann for meg uansett.

Menn jeg tenner på (og mannen jeg er sammen med) er oppegående nok til å vite hva som er normalt og ikke normalt, og tenner på M E G i sin helhet.

Gud så idiotisk, beklager TS, men .... idiotisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Hva med farging av rumpehull da - må det alltid gå i brunt, liksom? Jeg er sikker på at å overraske med lilla, gult eller grønt rumpehull ville få øyenbrynene til å løfte seg på selv den mest blaserte partner.

Mulige remedier:

lilla = rødbetesaft

gult = pastellkritt (for enkel innføring)

grønt = grønske (skaffes ved en aketur rundt huset i nettoen. Naboene er allerede vant til litt av hvert.)

osv...

:ironi:

Endret av Koe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og hvis en da i tillegg plusser på med noen oppkuttede, sviende hvitløksstaver i innertieren mens en ligger der (for å riktig kjenne at en lever) og bleker seg til den ønskede mikkel jakkson-kulør, har en antagelig også gitt naboene noe å snakke om resten av året. Det er en god ting å bidra til at naboene snakker sammen og får et tett og godt naboforhold over stakittene. Lykke til. :)

HAHAH, jeg ler så mye att je driter på meg. :skratte: (Etter som vi var inne på denne sorten humor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAH, jeg ler så mye att je driter på meg. :skratte: (Etter som vi var inne på denne sorten humor)

Haha, "Sorten", Sort-en, var vel det vi ville unngå her, var det ikke? :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Bare et spørsmål før eg setter igang og prøver ut dette.

Skal sitronen være inni eller utenpå ?

Det funker vel å ligge i solseng med sitron i rassen? :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feste små UV lamper på hemoridene burde vel ha en viss effekt?

Jeg ville ..ihvertfall gått til en frisør, slike hjemmeblekinger blir alltid katastrofale.. Før du vet ordet av det blir det rødfarget, og så må du stresse med lillasjampo eller eventuelt stripe. :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Feste små UV lamper på hemoridene burde vel ha en viss effekt?

Jeg ville ..ihvertfall gått til en frisør, slike hjemmeblekinger blir alltid katastrofale.. Før du vet ordet av det blir det rødfarget, og så må du stresse med lillasjampo eller eventuelt stripe. :gjeiper:

Stakkars frisøren som må se på rævhølet ditt :fnise:

Men du må for all del ikke bli sint om h*n kaller deg for en sexy rasshøl da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitron som anal bleking!

Jeg har jobbet en god del år som bartender, når jeg tenker på hvordan hendene mine så ut etter en lang kveld med miksing da man nesten konstant hadde lime/sitronsaft på hendene, så kan jeg ikke tenke meg at dette er bra for brunøyet ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...