AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Jeg vil starte med hvetegress, chlorella eller spirulina snart. Tenkte å kjøpe og starte i morgen hvis det ikke er stor forskjell på priser i fysisk butikk og i nettbutikk. Hva bør jeg starte med først? Kommer sikkert til å kjøpe de andre etterhvert og. Er pure planet best? I hvilke fysiske butikker får man kjøpt det?
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Jeg vil starte med hvetegress, chlorella eller spirulina snart. Tenkte å kjøpe og starte i morgen hvis det ikke er stor forskjell på priser i fysisk butikk og i nettbutikk. Hva bør jeg starte med først? Kommer sikkert til å kjøpe de andre etterhvert og. Er pure planet best? I hvilke fysiske butikker får man kjøpt det? Det er enorme forskjeller på pris. Jevnt over er det 2-3 ganger dyrere i fysisk butikk enn på nett. Jeg søkte rundt etter en liste for hva som er billigest på iherb, og fant denne. Se på den, og ha prisene der i bakhodet når du går i en vanlig butikk.
Sofie_22 Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Jeg tok spirulina, chlorella, bipollen og byggress en periode, men merket jeg fikk veldig uren hud av det, så jeg sluttet. Noen som vet om det er vanlig og om evt. dette er noe som vil gå over etterhvert?
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 Jeg tok spirulina, chlorella, bipollen og byggress en periode, men merket jeg fikk veldig uren hud av det, så jeg sluttet. Noen som vet om det er vanlig og om evt. dette er noe som vil gå over etterhvert? Ja, det går stort sett over. Men det var mye du startet på på en gang.. Start opp igjen, og ta et og et middel, og legg til et nytt etter 1-3 uker. Da ser du om det er allergi el.
Sofie_22 Skrevet 13. august 2011 #6 Skrevet 13. august 2011 Ja, det går stort sett over. Men det var mye du startet på på en gang.. Start opp igjen, og ta et og et middel, og legg til et nytt etter 1-3 uker. Da ser du om det er allergi el. Ja, tror det ble litt mye på en gang! Den ene var et pulver som var en blanding av flere ting, men kanskje lurt å begynne med lave doser og ikke så mye på en gang.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 Ja, tror det ble litt mye på en gang! Den ene var et pulver som var en blanding av flere ting, men kanskje lurt å begynne med lave doser og ikke så mye på en gang. Hvilket blandingspulver var det du tok?
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2011 #8 Skrevet 16. august 2011 NOW chlorella er den jeg har brukt. Fikk blodprosenten fint opp etter jeg startet på det.
Sofie_22 Skrevet 16. august 2011 #9 Skrevet 16. august 2011 Hvilket blandingspulver var det du tok? Earthrise green blends link
Sissan9 Skrevet 17. august 2011 #11 Skrevet 17. august 2011 Jeg tok spirulina, chlorella, bipollen og byggress en periode, men merket jeg fikk veldig uren hud av det, så jeg sluttet. Noen som vet om det er vanlig og om evt. dette er noe som vil gå over etterhvert? Jeg brukte spirulina som rensekur en måneds tid, med opptrapping og ganske høye doser. Pure Planet. Fikk veldig mye sorte prikker. Gikk til hudpleier og fikk en dyprens, og har siden gått på vanlige dagdoser av Spirulina i mange måneder uten å oppleve tilsvarende problemer. Snakket med helsekosten om det, og hun smilte litt og sa at det var helt naturlig at urenheter kommer UT når man tar en rensekur. Hudpleieren sa også at dette var helt ok.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2011 #12 Skrevet 18. august 2011 Jeg brukte spirulina som rensekur en måneds tid, med opptrapping og ganske høye doser. Pure Planet. Fikk veldig mye sorte prikker. Gikk til hudpleier og fikk en dyprens, og har siden gått på vanlige dagdoser av Spirulina i mange måneder uten å oppleve tilsvarende problemer. Snakket med helsekosten om det, og hun smilte litt og sa at det var helt naturlig at urenheter kommer UT når man tar en rensekur. Hudpleieren sa også at dette var helt ok. Samme her. Det virker som det hjelper om jeg kan ta badstu regelmessig, men uten det blir jeg prikkete en stund.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #13 Skrevet 14. september 2011 Hva slags type spirulina bruker dere? gjerne link på iherb Og hvor mye, ofte lenge osv? takknemlig for svar!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #14 Skrevet 14. september 2011 Jeg bruker hvetegress fra altshop.no. Jeg har ulcerøs kolitt og går på medisiner for dette, men merker kroppen "roer" seg mer når jeg bruker hvetegress. Hvorfor vil du begynne på dette?
ninuska_ Skrevet 19. september 2011 #15 Skrevet 19. september 2011 Tråden er ryddet for reklame, ninuska_, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå