AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #21 Skrevet 14. august 2011 Jeg blir også litt opphengt i at dere serverer cheeseburgere uten ost... Og svidd brød er heller ikke godt, men ikke noe man bør gjøre en stor deal av. Men mange tenåringer ER "frekke", det forventes nesten av dem... kan jo hende faren ikke sa noe fordi han var redd for at sønnen skulle begynne å krangle på det (og det hadde blitt enda mer pinlig?), men at faren heller ville irettesette sønnen etterpå? Det er ikke alltid man har lyst til å pirke på en tenåringer som er klar til å eksplodere i et familieselskap.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #22 Skrevet 14. august 2011 Men det er jo ikke hennes barn og da heller ikke hennes jobb å oppdra de. Har man en sånn holdning, går man ikke inn i et forhold der det finnes barn fra før av. Hun har et ansvar hun også, og det er mulig å snakke til de selv om hun ikke er mor eller far. Jeg snakker til barn, selv om det ikke er mine barn, om je gser at de oppfører seg galt. En sitter ikke bare og ser på dårlig oppførsel, og fritar seg selv for alt ansvar. 1
Gjest fireflies Skrevet 14. august 2011 #23 Skrevet 14. august 2011 Har man en sånn holdning, går man ikke inn i et forhold der det finnes barn fra før av. Hun har et ansvar hun også, og det er mulig å snakke til de selv om hun ikke er mor eller far. Jeg snakker til barn, selv om det ikke er mine barn, om je gser at de oppfører seg galt. En sitter ikke bare og ser på dårlig oppførsel, og fritar seg selv for alt ansvar. Hvis hun har vært sammen med faren i mange år, så er det jo normalt at hun tar del i oppdragelsen, men ut ifra det hun skriver får jeg følelsen av at det er et relativt ferskt forhold. Da syns jeg man skal være forsiktig med å blande seg inn i oppdragelsen med det aller første. 1
Gjest sgj Skrevet 14. august 2011 #24 Skrevet 14. august 2011 Hvorfor sa ikke du noe?? Jeg håper ikke min eks sin nye samboer holder munn om datteren min har ufine manerer. 1
Gjest Iah Skrevet 14. august 2011 #25 Skrevet 14. august 2011 Når barn oppfører seg helt opplagt uoppdragent er det da lov for alle voksne å si i fra? Jeg sier i fra til de fleste barn jeg ser gjør noe galt, selv fremmede barn og venners barn. Det ser jeg på som helt naturlig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå