Gjest Baller Klåfinger Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Tja, får beklage språket i tidligere innlegg, men blir man revet med så...... :D Uansett, noen lurte på hva Anal Tea-Bagging var, her er et (av de få jeg har sett), der man utfører dette: www.xvideos.com/video512545/dick_in_pussy_balls_in_ass_ Fascinerende. Da har dere _nok en ting_ å sette på listen over "things to do on a Saturday night with your boring partner" Aight?
spinnwild Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Eh... Why?? Det så bare knotete/klønete/unødvendig/"bøklåt" ut for meg... og en "boring partner" ville vel ikke blitt med på slikt...?
Gjest Jurgaena Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 For all del, ta alt bokstavelig, aller helst hele tiden. Glem ironi og ha for all del ikke noe sans for humor eller selvinnsikt. Du er vel en ekte kvinne er du ikke, "Spinnvild" ?
Gjest "gjest" Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Bare prøv å få ballene dine inn i ræva di du, klåfinger. :gjeiper: 1
Gjest Balle Klåfinger Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 Vist har jeg store baller, men har desverre ikke lange nok baller, eller et rævhull som sitter nærme nok, alt etter hvordan man ser det. Men han her har: www.m90.org/video/57548/Dude...Shits_Them_Out/ Hahahaha =D
Gjest HunterLady Skrevet 13. august 2011 #6 Skrevet 13. august 2011 Husku å utvide godt først. Kanskje blir hullet så svært at du kan dyppe ballene inn uten å berøre anusveggene!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #7 Skrevet 13. august 2011 Husku å utvide godt først. Kanskje blir hullet så svært at du kan dyppe ballene inn uten å berøre anusveggene! Har du prøvd? Sånn forøvrig, når man utvider for analsex, hvor lang tid tar det før det trekker seg sammen igjen etterpå?
Gjest HunterLady Skrevet 13. august 2011 #8 Skrevet 13. august 2011 Har du prøvd? Sånn forøvrig, når man utvider for analsex, hvor lang tid tar det før det trekker seg sammen igjen etterpå? Nei, det har jeg ikke prøvd. Ser for meg at det er veldig vanskelig. Det kan ta noen timer enkelte ganger, andre ganger tar det bare ca 15 minutter (avnhengig av type sex, str på penis, samleiets varighet og tempo). Altså, misforstå meg rett, det tar ikke så lang tid før det begynner å trekke seg sammen, men til hullet er som før sexen. Hullet begynner å trekke seg sammen nesten umiddelbart etter penisen er ute av anus.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #9 Skrevet 13. august 2011 Nei, det har jeg ikke prøvd. Ser for meg at det er veldig vanskelig. Det kan ta noen timer enkelte ganger, andre ganger tar det bare ca 15 minutter (avnhengig av type sex, str på penis, samleiets varighet og tempo). Altså, misforstå meg rett, det tar ikke så lang tid før det begynner å trekke seg sammen, men til hullet er som før sexen. Hullet begynner å trekke seg sammen nesten umiddelbart etter penisen er ute av anus. Er det en sjanse for at det glir ut avføring mens hullet strammer seg tilbake til slik det var?
Gjest HunterLady Skrevet 13. august 2011 #10 Skrevet 13. august 2011 Er det en sjanse for at det glir ut avføring mens hullet strammer seg tilbake til slik det var? Dersom gutten spruter inni rumpa di og du ikke har tømt endetarmen tilstrekkelig, så er det selvsagt en sjanse for at det kan komme ut avføring. Men det kommer ikke sprutende eller rennende uten at du har noen form for kontroll, såfremt ikke noe katastrofalt og veldig uvanlig har skjedd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå