Gå til innhold

Hjelp dyrevernorganisasjon helt gratis!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

* Å samle inn veldedighetsgaver og/eller underskrifter. Om man ønsker å spre denne type budskap skal det skje via eksterne linker. Det er heller ikke tillatt å samle inn e-postadresser på sidene for utsending av reklame, kjedebrev, pyramidespill, innsanking av stemmer, veldedige innsamlinger o.l. Du kan heller ikke bruke forumets "pm-funksjon" (private meldinger) til dette.

Viser til kvinneguidens relger.

Tråden stenges.

Iah, mod

Endret av Iah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg så det, men jeg klarte å hake av for anonym bruker så jeg kan ikke redigere det :sjenert: Typisk meg.

Vel, vel.

Det er altså jeg som er TS, og det er bare å stille spørsmål om noen er skeptiske, lurer på hva pengene går til etc etc.

For øvrig kan man lett få inn 10 stemmer på kun ett enkelt minutt :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at de har alt nådd i allefall 10 000kr, det er jo kjempebra! Men hvordan stemmer man egentlig? Jeg får ikke til å trykke på noen alternativer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det til :) For å stemme fortere, åpne den ruta, trykk på K, da kommer du rett til Kattens SOS, og trykk enter et par ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finst det onko slikt forandre dyr, då? Fryktelig synd på mykje katter, altså, men eg liker ikkje katter. Og vil ikkje støtte ei katteorganisasjon (med mindre organisasjonen driv med systematisk avliving av lauskatter og gratis kastrering av huskatter).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det til :) For å stemme fortere, åpne den ruta, trykk på K, da kommer du rett til Kattens SOS, og trykk enter et par ganger

Så flott! Tusen hjertelig takk for at du støtter (det jeg synes er) en god sak :rodmer:

Og ja, holder man venstrehånden klar på K-tasten og ENTER, mens man manøvrerer med datamus/touchpad så går det kjapt å stemme mens det er reklamepause på tv, man hører på nyheten, man venter på at teen skal koke, man hører en lydbok ++++

:catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...